چگونه خشکشویی فرش انجام دهیم؟

چگونه بوی فرش را از بین ببریم؟ پودر جوش شیرین ، آرد ذرت یا آرد را بر روی فرش بپاشید و اجازه دهید 30دقیقه  روی فرش بماند. شما با استفاده از یک جارو پودر اضافی را جمع آوری نمایید . استفاده از جوش شیرین برای فرشهایی با الیاف بلند مناسب نیست زیرا پودر در خود نگه میدارد و قالیشویی را مشکل می کند.
با استفاده از جارو ، فرش و تابلو فرش را جارو نمایید. جارویی با موی زبر و سفت تهیه کنید.این جاروها، الیاف این جاروها از موی طبیعی است و برخلاف جاروهایی با الیاف مصنوعی, گرد و خاک به آن ها نمی چسبد.
  • فرش ها را باستفاده از جارو با قدرت جارو کنید تا گردو خاک از روی فرش خارج شود.
  • موهای جاروی شما ممکن است هنگام جارو کشیدن شکسته شوند. نگران نباشید آنها هنگام جارو کشیدن به همراه گردو غبار خارج می شوند.
  • استفاده از جارو بهترین انتخاب برای فرش هایی با الیاف کوتاه یا فرش هایی با الیاف سفت می باشد.
به منظور خارج کردن گرد و غبار فرش های خود را بکوبید. فرش دستباف خود را بردارید و فرش های قابل حمل را به بیرون انتقال دهید و آنها را از طرف کثیف رو به بالا به نرده یا حصار بچسبانید . از یک راکت تنیس یا پارو یا چوب محکم برای بلند کردن گرد و غبار از روی فرش استفاده نمایید. اگر یک روز آفتابی را سپری می کنید و خبری از بارش باران نیست, می توانید با استفاده از شلنگ آبیاری فرش را بشویید و هرگونه آلودگی اضافی را از روی آن بزدایید. اجازه دهید فرش در هوای آزاد خشک شود. نور خورشید می تواند رنگ فرش را محو نماید پس اگر در حال شستن فرش هایی با الیاف ظریف هستید , دقت نمایید.  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

چگونه خشکشویی فرش انجام دهیم؟
چگونه خشکشویی فرش انجام دهیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *