دانستنیهای جالب درباره موکت که باید بدانیم

موکت ها تفاوتهای زیادی با فرشها دارند و نباید آنهارا به یک دید نگاه کنیم.نکاتی درباره موکت وجود دارد که اگر همین نکات ساده را بدانیم علت ناشناخته وجود بسیاری از حشرات در منزل پیدا میشود.و در نتیجه قالیشویی معنای واقعیش برایمان مشخص میگردد.

علت وجود حشرات موزی و ریز در منزل:

یکی از مهمترین دلایل وجود این نوع حشرات که نمیدانیم از کجا آمده اند عدم آگاهی ما از وسایل موجود در منزل است مانند فرش،مبل و موکت. دانستنیهای-موکت-قالیشویی-ادیب

 نکات مهم و حیاتی درباره موکت:

1- هیچ گاه موکت را در حالت مرطوب و خیس رها نکنید. 2- در مقابل یا مجاور سرویسهای بهداشتی ، زیر ظرفشویی و به طور کلی مکانهایی که ممکن است ایجاد رطوبت شود و یا آلودگی زیاد دارند موکت پهن نکنیم.زیرا ممکن است طی مرور زمان خانه ای برای حشرات ریز گردد. 3- حداقل هفته ای 3مرتبه موکت را با درجه ی مکش بالا جارو بکشید. بهترین-موکت-قالیشویی 4- اگر در زیر یا پشت وسایل منزل موکت پهن شده و یا موکتی خارج از دید دارید حتما به آن قسمتها بیشتر توجه کرده و بادقت بیشتری تمیز کنید. 5- پس از ایجاد آلودگیهایی با طعم شیرین مانند شیرینی،بیسکویت و …حتما اقدام به پاکسازی کنید. 6- موکت ها را معمولا به رنگهای خاکی،گلبهی ملایم ، قهوه ای و.. تهیه کنید .زیرا در صورت ایجاد کمترین کثیفی پاکسازی از موکت به مراتب سخت است. la-moquette-موکت-آلوده-قالیشویی 7- اگر روی موکت فرش یا قالیچه ای پهن است تنها به تمیز کردن فرش اکتفا نکرده و مدام موکت زیر آنرا تمیز کنید. 8- اگر در منزل شرایط ایجاد کفپوش،پارکت و.. است بهترا است از موکت کمتر استفاده گردد. اگر نکاتی که در بالا ذکر شد را بادقت رعایت کنیم در آینده با موکتهای آلودهفکپک زده و چرک روبه رو نخواهیم شد.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *