دستورالعمل ساده برای شستن مبل در منزل

چندین نکته برای تمیز کردن مبل و پارچه وجود دارد که با دانستن آنها آسیبهای وارده به مبل را کاهش میدهیم و همینطور نتیجه ی بهتری نیز دریافت خواهیم کرد و بدین صورت مانند یک قالیشویی حرفه ای عمل میکنیم.
قبل از تمیز کردن هر مبلی مهمترین مورد این است که برچسبهای متصل به مبلمان را به خوبی بررسی کنید و با توجه به دستورالعملهای ذکر شده اقدام به شستشو شود.(مقاله معنی علائم برچسبهای متصل به مبل بخوانید.) اما اگر هیچ برچسبی پیدا نکردید با فروشگاهی که مبل را تهیه کردید و فروشندگان مشورت کنید و یا با قالی شویی معتبری مشکل را در میان بگذارید. شستن-مبل-چرک-قالیشویی

یکی دیگر از نکات مهم در تمیز کردن مبل :

  • یافتن لکه های ایجاد شده روی سطح مبلمان است.
  • تشخیص دهیم چه لکه هایی ایجاد شده و همینطور زمان ایجاد آنها قدیمیو یا تازه است.

نحوه پاک کردن لکه از روی مبل

خشکشویی-مبل-در-منزل انگشت خود را در پارچه قرار دهید و سپس مایع اضافی لکه را با فشار بگیرید. اولین اقدام این است که تلاش کنیم رنگ حاصل از لکه را از بین ببریم.

یک راه حل ایمن برای از بین بردن لکه!

یک قاشق چای خوری ماده شوینده صابونی را در یک فنجان آب گرم مخلوط کنید و سپس با پارچه ای نر و آغشته به آن سطح لکه هارا تمیز کنید. شستشوی-مبل-در-خانه ممکن است در حین شستشو پارچه کثیف یا چرک شود و خود ایجاد لکه کند،بنابراین دقت کنید و چند وقت یک بار پارچه را تعویض کنید. محدوده حرکت دست را محدود کنید تا لکه بیش از پیش گسترش پیدا نکند. اگر همچنان آثاری از لکه باقی بود میتوان مراحل قبل را با دقت بیشتری تکرار کنید.(مراقب باشید در حین شستشو بیش از حدفشار وارد نکنید تا به مبل و پارچه ی آن آسیب وارد نگردد.) از مایع پاک کننده سیار زیاد و همینطور آب اضافی بپرهیزید. هر زمان که در پاکسازی مبل دچار تردید شدید و یا از میزان مقاومت مبل اطمینان نداشتید آنرا به متخصصان و قالیشویان بسپارید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *