رزرو آنلاین با 20% تخفیف

روش جالب و آسان شستشو فرش روشن

افرادی که فرش روشن و سفید در منزل دارند وقتی قسمتی حتی کوچک از فرش کثیف میشوند به خوبی درک میکنند چه احساس نگرانی در آنها ایجاد میشود که چگونه قالیشویی را انجام دهند ویا به کدام قالی شویی بدهند تا فرششان برتر نشود؟
در این مقاله به اختصار روشی جالب مطرح می کنیم که با استفاده از آن شستشو فرش روشن را در منزل امتحان کنید.

ترفندهای جالب و آسان شستشو فرش

بخاطر داشته باشید که قبل از هر اقدامی آن را در گوشه ای از فرش که دور از دید است تست کنید. بعد از بیست و چهار ساعت در صورت اطمینان ترفند را اجرا کنید. ابتدا در اسرع وقت رنگ حاصل شده از هر نوع ماده ای که روی فرش ریخته است با استفاده از یک پارچه حوله ای جذب کنید.

(توجه: پارچه را روی فرش مالش نداده و نکشید بلکه تنها پارچه را بگذارید و بردارید.)

 

روش جالب و آسان شستشو فرش روشن
روش جالب و آسان شستشو فرش روشن

شستن فرش با سرکه

یکی از آسان ترین و راحت ترین روش های شستشوی فرش محلول معجزه گر سرکه سفید است.  یک چهارم لیوان سرکه و دو لیوان آب را مخلوط کنید. حال به کمک دستمال حوله ای سفید فرش خود را به راحتی تمیز کنید.

شستن فرش با شامپو فرش

در بازار شامپو فرش ها و ولکه بر های زیادی موجود است. اما اینکه چقدر می توان به آن ها اعتماد کرد به شما بستگی دارد. پس قبل از هر اقدام تست کنید تا آسیب جدی به فرش شما وارد نشود.

شستشوی قالی با جوش شیرین

مقداری جوش شیرین در یک ظرف اسپری به همراه آب بریزید سپس به محل لکه اسپری کرده به کمک یک دستمال لکه را پاک کرده سپس جاروبرقی بزنید.

آمونیاک و آب

مقدار یکسان آمونیاک و آب را با هم ترکیب کرده و سپس پارچه را به این ترکیب آغشته کرده و سپس روی فرش بگذارید. منتظر بمانید تا پارچه آلودگی را جذب کند. حال به کمک آب گرم و نه داغ محل مورد نظر  را مرطوب کنید و با دستمال پاک کنید.

بخار اتو

اگر با لکه ای سرسخت مواجه هستید از بخار اتو  برای شستشو استفاده کنید. پس از آنکه پارچه را روی لکه گذاشتید اتو را روی پارچه گذاشته تا لکه را کاملا به پارچه منتقل کنید. می توانید این مراحل را تکرار کنید تا نتیجه کامل را دریافت  کنید.

نکاتی که باید رعایت کنید:

  • مطمئن شوید که محلول کاملا ترکیب شده است.
  • دقت کنید که این ترکیب را فقط در محدوده لکه بریزید.
  • لکه را گسترش ندهید.
  • از تمیز و سفید بودن پارچه اطمینان حاصل کنید.
  • بیش از حد از محلول و مواد پاک کننده استفاده نکنید.
  • فرش را به اندازه مرطوب کنید.

اما باید بدانید قالی یک کالای با ارزش و گران قیمت است. گاهی این ترفندها نه تنها به ما کمک نمیکنند، بلکه باعث می شود آسیب جدی به فرش وارد کند. پس از قدیم گفتن کار را به کار دان باید بسپرید. متخصصین قالیشویی ادیب با بکار گیری پیشرفته ترین خدمات در شستشوی فرش و ضمانت خدمات خود در برابر آسیب های شستشوی در خدمت شما می باشد.

 

 

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واحد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …