شستشوی ارزان فرش

در این مقاله روش های جالب و خانگی برای شستشوی فرش در منزل بیان می شود تا بدون احتیاج به هزینه های اضافی قالیشویی را خود در منزل انجام دهیم.

  • نمک معمولا به عنوان درمان نهایی مواد رنگی از فرش هستند. در حین شست وشو فرش سعی کنید پارچه را به سمت مرکز لکه بکشید تا لکه نشت نکند.
  • آبلیمو: با استفاده کمی از آبلیمو به راحتی میتوان کثیف ترین فرش هاغ را تمیز کرد به دلیل اینکه خاصیت اسیدی دارد. آبلیمو خاصیت سفید کنندگی هم دارد علاوه بر اینکه شیمیایی نیست. اگر آنرا با مواد شوینده ترکیب کنیدبسیار عملکرد خوبی دارند.
  • سرکه: سرکه هم مانند آبلیمو خاصیت پاک کنندگی و سفید کنندگی داشته و بسیار موثر است.
  • اگر د منز حیوان خانگی نگهداری میکنید حتما هر شش ماه یک بار شستشو کامل انجام دهید در غیر اینصورت پس از مدتی با قالی شویی هم شاید نتیجه مطلوب را دریافت نخواهید می کرد.
  • از اینکه فرش خود را به قالیشویی معتبر بساپرید نگران نباشید. یک قالیشویی خوب پیدا کرده و با آگاهی کامل فرش خود را به آن بسپارید.

به طور کلی اگر ما از فرشمان نگهداری نکنیم و همینطور نظافت را رعایت نکرده و اصول کلی شستشو هفتگی و ماهانه و… را انجام ندهیم نباید انتظار داشته باشیم با یک بار شستشو فرش کاملا تمیز شود و فرشمان به سرعت مانند اولش بشود.

 

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *