لکه خون را چگونه از بین ببریم؟

در این مطلب روش هایی برای شستشوی لکه خون خشک شده و لکه ی خون تازه بیان می شود؛ تا در هر دو حالت بدانیم دقیقا چگونه با صرف زمانی کم شستشوی فرش و قالیشویی را با کیفیت انجام دهیم.
هر دو لکه ی خون و ادرار در صورت ایجاد باعث می شود سطح آلوده، بوی نامناسب بگیرد و طبعا تحمل آن بسیار سخت شود. اگر لکه ی خون خشک شد، چگونه آن را شستشو دهیم؟ برسی بردارید و روی سطح خون خشک شده بکشید. (با کشیدن برس روی خون تمام باکتریها و مواد آلوده به بیرون می ریزد.) و سپس تمام مراحل که برای شستشوی لکه خون تازه بیان شد را عمل کنید. فقط قبل از اینکه اقدام به شستشوی کلی لکه انجام دهیم، لکه را با آب خیس کرده تا قابل شستشو شود.  

اگر لکه خون تازه بود چگونه آن را شستشو دهیم؟

در آغاز پارچه ای تمیز برداشته و روی لکه خون قرار دهید تا خون اضافی جذب پارچه گردد. سپس آب و صابون را مخلوط کنید. (به مقداری این دو را ترکیب کنید که زیاد غلیظ و رقیق نشود و متعادل باشد.) پارچه ای به این مخلوط آغشته کنید و به آرامی روی لکه خون بکشید. (در حین مالش پارچه روی سطح آلوده به خون مراقب باشید که لکه را بیشتر گسترش ندهید و دستتان به سمت خارج از لکه نرود.) سپس با پارچه ای مرطوب روی سطح لکه بکشید.   دوباره یک قاشق چای خوری صابون مایع را با یک فنجان آب ترکیب کرده و به مدت 5 دقیقه روی لکه بگذارید تا مواد پاک کننده کاملا جذب لکه گردد. در ادامه دوباره با پارچه ای مرطوب سطح لکه را شستشو دهید تا مواد پاک کننده در سطح فرش نماند زیرا باعث ایجاد لکه های سفید می شود. سطح فرش را کاملا خشک کنید (میتوان با سشوآر خشکشویی فرش و خشکشویی مبل را انجام داد.)  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *