نحوه تمیز کردن فرش در منزل

برای داشتن ظاهر مناسب برای خانه و سلامت افرادی که در آن زندگی می کنند فرش تمیز بسیار مهم است. یک فرش تمیز باعث ایجاد فضایی آرام و زیبا در منزل می شود در حالیکه فرشی پراز آلودگی و گرد و غبار سبب مشکلات تنفسی می گردد. در این لحظه متوجه می شویم قالیشویی صحیح چه قدر مهم است.
چهار روش آسان برای داشتن فرش تمیز در منزل

روش اول: جاروکشیدن فرش

بیشترین نقاطی که آلودگی و گرد و غبار جمع می شود: لبه های فرش و کفپوشها و فضاهای باریک بین پایه های میز و مبل هستند. توصیه ما به شما این است که تمام وسایل را از روی فرش جمع کنید زیرا اگر تنها قسمتهای در دسترس را جاروکشیده و تمیز کنید آلودگی ها بدون اینکه ما متوجه آن باشیم از سطح آلوده به سطح تمیز سرایت می کند. بنابراین مبل و صندلی و یا هر آنچه روی فرش است بردارید اگر امکان برداشتن برخی وسایل را ندارید پایه هایی را زیر آنها بگذارید تا جارو و دیگر وسایل تمیز کننده به قسمت زیر وسایل وارد گردد.

طریقه جاروکشیدن صحیح فرش

جارو را روشن کرده و در جهت خواب الیاف فرش جارو را به عقب و جلو بکشید و سپس روند را از راست به چپ تنظیم کنید. (دوبار فضای مورد نظر را جارو کنید.) (اگر حیوان خانگی در منزل دارید میتوان این عملیات را چند بار تکرار کرد تا از تمیز بودن سطح فرش اطمینان حاصل کرد.)

روش دوم:

یک پارچه سفید و تمیز تهیه کنید. (همیشه توصیه می گردد در حین تمیز کردن از پارچه سفید استفاده شود زیرا پارچه های رنگی ممکن است رنگ پس دهند.) با استفاده از پارچه و شستشوی لکه ( در مقالات سایت راه های شستشوی انواع لکه موجود است) تمام لکه ها را پاک کنید. (در حین شستشوی فرش اگر قسمتی از فرش کثیف شد حتما پارچه را پشت و رو کرده و از قسمت جدید استفاده کنید تا آلودگی دور از چشمان ما منتقل نشود.)
توجه: بسیاری از افراد برای تمیز کردن سطح فرش ازانواع برسها استفاده می کنند که اصلا برای الیاف فرش خوب نیست. در صورتی که نیاز به خدمات تخصصی دارید میتوانید از خدمات کارخانه قالیشویی ادیب بهره مند شوید.
ادامه تمیز کردن فرش در منزل را در مقالات آینده ما بخوانید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *