نکات جالب برای خرید مبل باید بدانیم

برای خرید هر کالایی اگر نکات مهم خرید را بدانیم ، کیفیت خرید ما افزایش میابد.زمانی که مبل یا فرش با کیفیت تهیه کنیم در آینده برای نگهداری و قالیشویی و شستشوی مبل خیالمان راحت است زیرا قبلا در مورد آن فکر کرده ایم.

آنچه باید هنگام خرید مبل بدانیم:

اول تصمیم بگیریم که چه نوع مبلی میخواهیم بگیریم.(مبلمان استیل چوبی، استیل و سرامیک و..) مبلمانی که استیل آن چوبی باشد هم شیکتر و هم مقاومت بهتری دارند.

چه نکاتی را باید مورد توجه قرار دهیم:

1- بررسی نوع چوب و استیل مبلمان نوع چوب به کار رفته باید 2 نکته اصلی را داشته باشد اول مقاومت بالا و کشش مناسب در هنگام خرید حتما این دو مورد را از فروشنده سوال کنید 2- نحوه پیوند اجزای مبل حتما وارسی کنید که پایه های مبل،تشک ها و تکیه گاه و.. از چه طریقی به هم متصل شده اند. نگاه کنید که در حین اتصال ترک ، شکستگی ایجاد نشده باشد و یا چسب های به کار رفته بیرون نزده باشد. 3- رنگ چوب رنگ به کار رفته در استیل چوب بسیار حائز اهمیت است هم نوع رنگ و هم رنگ به کاررفته مورد علاقه است یا خیر؟ از فروشنده درخواست کنید که چوب با رنگ پوشش داده است از جمله رنگهای روغنی و رنگ مرمری و.. و یا تنها خود چوب بدون رنگ است. 4- شیار ها وخطهای روی چوب در هر محصول چوبی که تهیه میکنید دقت کنید که شیارهای روی چوی مشخص است یا خیر؟ و یا سنباده زده شده یا خیر؟ اینکه سطح چوب یکدست باشد بسیار مهم  است. این موارد گفته شده برای توجه به نکات مهم در تهیه مبلمان در زمینه استیل و پایه های آن و چوب به کار رفته مهم است.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *