چگونه انواع مبل را قبل عید تمیز کنیم؟

پنج روش خشکشویی انواع مبلمان در منزل

در این مقاله شستشوی انواع مبل را خواهیم آموخت از جمله: شستشوی مبل پارچه ای ، شستشوی مبل چرمی ، شستشوی مبل چوبی و صندلی ماشین و… برای شستشوی هر نوع مبلی 5 گام معرفی میشود که اگر تمام این مراحل به ترتیب و دقیق انجام شود مطمئنا مبل را خود در منزل تمیز میکنید بدون اینکه به آن آسیبی وارد شود و یا با قالیشویی در تماس باشید.
گام اول: شاید جالب باشد که بدانید قسمتی از مبلمان وجود دراد که خیلی در کثیف شدن و کهنه به نظر آمدن مبل موثر است اما مورد توجه ما نیست. قسمتهای باریک وشکافها و قسمتهای بین کفی و دیواره مبل و همینطور پشت کوسن ، قسمتهایی هستند که به ندرت مورد اهمیت بوده و در تمیز کردن آنها دقت لازم انجام نمیشود. بنابراین ابتدا قسمتهای گفته شده ا با دقت جارو بکشید و سپس یک پارچه تمیز و خشک تهیه کرده و روی مبل بکشید تا هر گونه گرد و غبار از بین برود .
نکته: گرد و غبار به مرور زمان رنگ مبلمان را تغیر داده و آنرا کهنه جلوه میدهد.
گام دوم: به کرات در مقالات شستشوی مبل در سایت گفته شده است که  قبل از اقدام به خشکشویی مبلمان حتما برچشب های تگ شده به مبل را بخوانید .اگر نحوه خواندن علادم را نمیدانید این مقاله را مطالعه کنید. تا انتهای گام دوم با مبلی مواجه هستیم که هیچگونه گرد و غباری نداشته و با توجه به برچشبهای مبل از نحوه ی شستشوی مبل آگاه هستیم.
نکته: اگر همین گام های ابتدایی و به ظاهر ساده را از ابتدا انجام ندهیم مشکلات زیر پدید می آید که بسیار یاز افراد از اینگونه مشکلات گله دارند.
  • اگر قبل از شستشوی مبل گام اول که خاکگیری و تمیز کردن سطحی مبل است را انجام ندهیم در حین شستشو میبینیم هر چه شستشو انجام میدهیم انگار مبل کثیف تر شده و تازه آلودگی های آن آشکار میشود.
  • در صورت نخواندن برچسب مبل ممکن است در حین شستشو و یا پس از آن ببینیم مبل به مواد پاک کننده واکنش نشان داده و تغیر رنگ دهد یا پارچه آن پاره شود و…
  • در صورت عدم خاکگیری در حین شستشوی مبل ، گرد وغبار را به لایه های زرین مبل انقال مدهید.
قسمتهای بعدی 5گام شستشوی انواع مبل در منزل را در مقالات بعدی بخوانید…

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *