بهترین روش برای شستشوی مبل در منزل

یک واقعیت اجتناب ناپذیر وجود دارد که مبل ها بالاخره کثیف میشوند.(مسلما اگر نکات محافظت از مبل و فرش را رعایت کنیم این بازه زمانی طولانی تر میشود اما در هر صورت ممکن است بالاخره مبلمان و فرش کثیف شده و نیاز به خشکشویی مبلمان و قالیشویی باشد.) در این مقاله چهار روش برای شستشوی مبل بیان خواهد شد : شستشوی مبل پارچه ای بر اساس مواد شوینده ، آب ، بخار ،پارچه و..

بهترین راه برای خشکشویی مبلمان در منزل

قبل از هر گونه اقدام به شستشو ی مبل ابتدا برچسبهای تگ شده به مبل و نحوه شستشوی آنرا ببینید.(معنی برچسب های مبل و فرش را بدانیم)

روش اول: شستشوی مبل با اسپری

قبل از اینکه به تمیز کردن عمیق مبل بردازیم  بهتر است به سراغ مبل رفته و آنرا بررسی کنیم و اگر لکه و آلودگی دارد ابتدا آنهارا جدا برطرف کنیم. گام اول: تمام کوسن و بالشتک هارا از روی مبل بردارید. ابتدا جاروبرقی را برداشته و مبل را کاملا جارو بکشید. تمام سطوح مبل را جارو کنید چه جاهایی که بسیار در دید است و چه قسمتهایی که بسیار باریک و مقابل دید نیستند.(با استفاده از لوله ی باریک درزها و شکافهای مبل را جارو کنید.) تاریخچه جالب جاروبرقی شستشوی-مبل-در-منزل-جارو-کردن-قالیشویی-ادیب گام دوم: یک برس نرم در عین حال مقاوم تهیه کرده و روی سطح مبل بکشید.(قسمتهایی که بیشتر دارای گردوغبار هستند از جمله کنار دسته ها، شکاف مبل و.. را با دقت و چند بار برس بکشید.)
نکته: با برس فشار وارد نکنید تا به مبل آسیب وارد نشود. شستشوی-مبل-در-منزل-برس-کشیدن-مبل-قالیشویی-ادیب

با غلتک پرز ومو حیوان خانگی را از مبل برداریم!

نکته: اگر در منزل حیوان خانگی دارید احتمالاپرز و موهای زیادی به مبل و فرش میچسبد . یک غلتک بردارید و روی این سطح بکشید تا عاری از هر گونه پرز و مو شود. شستشوی-مبل-در-منزل-قلتک-قالیشویی-ادیب
گام سوم: از اسپری های پاک کننده استفاده کنید .ابتدا اسپری را روی یک دستمال کاغذی بریزید و روی قسمتی از مبل که در معرض دید نیست بکشید و آنرا تست کنید. اگر اسپری پاک کننده سازگار با پارچه مبل بود با استفاده از آن روی سطح مبل را شستشو دهید و سپس با سشوآر خشک کنید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *