روش شستشوی فرش در قالیشویی

روش شستشوی فرش در قالیشویی

برای شستن فرش در کارخانه های قالیشویی روش های گوناگونی صورت میگیرد. اما بهترین روش شستشوی فرش در قالیشویی این است که قالیشویی مکانیزه باشدو برای شستشوی قالی از مواد شوینده استاندارد استفاده شود. برای اینکه بدانید در یک کارخانه این روند به چه صورت انجام می شود، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید. در صورتی که نظر و یا پیشنهادی دارید خرسند می شویم با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه ابتدا فرش ها با جاروبرقی جارو می شوند و گرد و غبار و پسماندهای روی آن ها پاک می شود. این مرحله از ورود آلودگی ها و گرد و غبار به عمق پرزهای فرش به خصوص در حین شستشو جلوگیری می کند. به این ترتیب نتایج با کیفیت و بهداشتی بهتری به خصوص پس از فرآیند شستشوی فرش حاصل می شود. پس از اتمام کار جارو کردن، فرش ها به قسمت شستشو برده شده و عملیات شستشو آغاز می شود.

بیشتر بخوانید:مجهزترین قالیشویی تهران

ماشین های شستشوی فرش در  قالیشویی مدرن و پیشرفته

انجام فرآیند شستشوی فرش در دستگاه های قالیشویی تمام اتوماتیک در جلوه حرفه ای این پروسه بسیار موثر است. مجموعه ما سال هاست که از تکنولوژی برای ارائه روش شستشوی فرش در قالیشویی تخصصی خود استفاده می کند. پس از اتمام مرحله خیس شدن، فرآیند شستشو با شامپوهای آنتی باکتریال در دستگاه آغاز می شود.

به لطف فرآیند شستشو با آب فراوان پس از شامپو کردن، فرش ها تمیز می شوند تا هیچ گونه اثر شامپو و کثیفی باقی نماند. پس از آن، فرآیند فشردن در دستگاه های فشار دهنده انجام می شود تا آب اضافی موجود در فرش خارج شود. به لطف این فرآیند، فرش در زمان کوتاه تری خشک می شود.

روش شستشوی فرش در قالیشویی

 

خشک کردن فرش در بهترین قالیشویی تهران چگونه انجام می شود؟

پس از اتمام فرآیند شستشوی فرش، فرش ها در محل های مخصوص خشک کن بسته خشک می شوند که در معرض نور خورشید قرار نگیرند. از آنجایی که ممکن است در اثر نور خورشید شرایط نامطلوبی در رنگ و ساختار فرش شما ایجاد شود، فرآیند خشک کردن در محیط داخلی با ظرفیت کافی در کارخانه ما انجام می شود. برای اینکه به ساختار ظریف فرش آسیبی وارد نشود، فرآیند خشک شدن باید در محیط داخلی انجام شود.

در صورت وجود لکه بر روی فرش و قالی های شما در طی مراحل شستشوی فرش، لکه های سرسخت با مداخله با محصولات لکه بر پاک می شوند. از آنجایی که کنترل های لازم توسط تیم متخصص ما در هر مرحله از فرآیند انجام می شود، اطمینان حاصل می شود که فرآیند شستشو بدون هیچ مشکلی انجام می شود. هر محلول یا پودر شستشو، لکه بر و تمیز کننده با نهایت دقت و متناسب با تار و پود فرش به کار گرفته می شوند و این موضوع به شما در دریافت خدمات با کیفیت کمک می کند. زمانی که می خواهید از خدمات قالیشویی آنلاین ما بهره مند شوید، می توانید درخواست های خود را به صورت اینترنتی ثبت نموده یا با کادر پشتیبانی ما تماس بگیرید.

انواع فرش و تکنیک های نظافت هریک چیست؟

در میان گزینه های شستشوی فرش، شستشوی دستی و شستشوی ماشینی وجود دارد. در این روش شستشوی فرش در قالیشویی برای هر یک از فرش ها تکنیک شست و شوی جداگانه ای وجود دارد که به انواعی مانند فرش ابریشم و فرش ماشینی تقسیم می شوند و همچنین مانند هر نوع پارچه، فرش ها دارای بافت، رنگ و ماندگاری متفاوتی هستند.

فرش ها نه تنها در موادی که از آن تولید می شوند، بلکه در تکنیک های تولید نیز متفاوت هستند. مثلا فرش های دستباف را نوع بافته می گویند و از این محصولات عموماً به عنوان فرش نشیمن استفاده می شود. در حالی که به عنوان فرش آشپزخانه و حمام، فرش های ماشینی که در برابر سایش مقاوم هستند ترجیح داده می شوند.

چگونه از فرش مراقبت کنیم؟

روش شستشوی فرش در قالیشویی

در مورد موضوع شستشوی فرش برخی افراد این پرسش را مطرح می کنند که “چگونه از فرش مراقبت کنیم؟” فرش‌ها که یکی از پرمصرف‌ترین کالاها در زندگی روزمره هستند، اگرچه به گونه‌ای تولید می‌شوند که در برابر سایش مقاوم باشند، اما نیاز به مراقبت دارند. از آنجایی که فرش ها به صورت بادوام تولید می شوند، می توانید به راحتی و بدون نیاز به کمک حرفه ای، تعمیر و نگهداری آنها را انجام دهید. اگر نمی دانید برای مراقبت از فرش از کجا شروع کنید؟

چند نکته کاربردی

  • فرش های خود را حداقل دو بار در هفته با جاروبرقی تمیز کنید.
  • مراقب باشید از پاک کننده های شیمیایی برای پاک کردن لکه ها از روی فرش استفاده نکنید که ممکن است به بافت آن آسیب برساند.
  • آب و رطوبت برای فرش شما کاملا ساینده است، فرش های خود را از آب و رطوبت محافظت کنید.
  • از قرار گرفتن مستقیم فرش های خود در معرض نور خورشید خودداری نمایید.
  • رول فرم بهترین روش برای نگهداری فرش شماست. تاشو و غیره روش هایی هستند که به فرش آسیب می رسانند.
  • فرش های خود را به طور منظم بشویید و بهتر است این امر را به قالیشویی های معتبر بسپارید.
  • اجسام روی فرش می توانند به شکل آن آسیب بزنند. به همین دلیل میز، صندلی راحتی و … را تا حد امکان روی فرش قرار ندهید.

جمع بندی

شستشوی فرش در قالیشویی های مدرن و مجهز با کیفیت بالا و بدون آسیب به بافت و رنگ فرش انجام می شود. قالیشویی های معتبر قبل از اقدام به شستشو، فرش ها را با توجه به نوع آنها و نحوه تولید و مواد به کار رفته برای تولید فرش از هم جدا می کنند.

جهت شستشوی فرش، کافی است روی دکمه سفارش آنلاین قالیشویی زیر کلیک کنید، تا فرش های خود را با ارائه مشخصات خود به تیم قالیشویی ادیب در اسرع وقت قالی ها را تحویل دهید. در طی مراحل تحویل، فرش ها در سامانه قالیشویی ثبت شده پس از حضور همکاران ما در محل مبلغی که جهت ارائه خدمات باید پرداخت شود مشخص می شود. فرش ها به کارخانه قالیشویی منتقل میگردد. توسط تیم حرفه ای ما بررسی و بر اساس نوع آنها جدا می شوند. در انتها به سالن شستشوی قالی ها منتقل میشود و پس از اجرا شستشو بعد دو روز کاری تحویل شما میگردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *