شستشوی مبل در منزل

شستشوی مبل در منزل یکی از کارهایی است که برای نظافت منزل و محل کار انجام می ‌شود. اگر دغدغه تمیز کردن مبلمان خود را دارید کافیست در اولین فرصت با شرکت قالیشویی تماس بگیرید. مراکز قالیشویی برای خشکشویی مبلمان از تجهیزات مخصوصی استفاده می ‌کنند. خدمات این مراکز امکان تمیز کردن مبلمان با بهترین کیفیت و در سریع ‌ترین زمان ممکن را برای شما فراهم می‌ کند.

خدمات شستشوی مبل در محل

نیروهای شرکت قالیشویی در زمینه شستشوی انواع مبل، صندلی، کاناپه، میز و… تخصص و مهارت دارند. مشتریان به واسطه تماس با شرکت می‌ توانند از خدمات شستشوی انواع مبل راحتی، مبل استیل، مبل کلاسیک، مبل ال، مبل مدرن، کوسن، کاناپه، خوشخواب و… استفاده کنند. قالیشویی های معتبر شستشوی مبلمان با انواع رویه و پارچه از قبیل کتان، جیر، چرم، نخ-پنبه، ابریشم، آکریلیک، لنین، مخمل، پشم، پلی استر، نانو و… را به دقت و با صرف کمترین زمان انجام می‌ دهند.

 
شستشوی مبل در منزل

شستشوی مبل نیاز به استفاده از چه ابزارهایی دارد؟

امروزه مبلمان در تمامی فضاهای مسکونی، اداری و… استفاده می‌ شود. این وسایل به صورت دایمی و به دفعات مورد استفاده قرار دارند و دچار آلودگی ‌های مختلفی می ‌شوند. بنابراین لازم است در فواصل زمانی مناسب برای شستشوی مبل در منزل اقدام شود. شرکت ‌های قالیشویی در پاسخ به این نیاز آماده ارائه خدمات شستشوی مبل به متقاضیان هستند. این مراکز برای شستشو و خشک کردن انواع مبل، صندلی، خوشخواب و… از ابزارهای گوناگونی استفاده می ‌کنند که عبارتند از:

  • مایع از بین برنده لکه
  • شامپو و مواد شوینده
  • جاروبرقی صنعتی آب و خاک
  • دستگاه مبل شویی مجهز به برس و مخزن مواد شوینده

برای استفاده از خدمات شستشوی مبل نیازی به جا به جایی مبلمان نیست. به عبارت دیگر مراکز قالیشویی می ‌توانند شستشوی وسایل را در منزل یا محل کار مشتریان انجام دهند.

مراحل خشکشویی

شستشوی مبل در منزل شامل ۳ مرحله می شود:

مرحله اول: پاک کردن گرد و غبار

برای شستشوی مبل قبل از انجام هر کاری ابتدا باید بررسی شود که آیا نیاز به تمیز کردن آشغال و گرد و غبار دارد یا خیر. اگر این آلودگی ها روی مبل یا درزهای آن مشاهده شود پرسنل قالیشویی برای تمیز کردن مبل فورا دست به کار می‌ شوند. این کار با استفاده از جاروبرقی انجام می شود و بعد از اتمام آن مبل آماده شستشو خواهد بود. ناگفته نماند که این مرحله از شستشو تنها برای بعضی از وسایل انجام می ‌شود. در واقع ممکن است مبلمان نیازی به جارو کشیدن نداشته و از همان ابتدا آماده شستشو باشد.

مرحله دوم: شستشوی مبل به کمک دستگاه

در مرحله بعد پرسنل قالیشویی شروع به شستشوی مبل می ‌کنند. به این منظور باید از شامپو، مواد لکه بر و آب استفاده کرد. ابتدا مواد پاک کننده لکه و شامپو با توجه به میزان آلودگی مبل و لکه‌ های ایجادشده روی آن با یکدیگر ترکیب می ‌شوند. در ادامه باید ترکیب به دست آمده را به مخزن دستگاه منتقل کرد و سپس مقدار مناسبی از آب را هم در مخزن ریخت. ترکیبی که برای شستن مبلمان استفاده می‌ شود باید از پاک کنندگی مطلوبی برخوردار بوده و با الیاف به کاررفته در تولید مبلمان هم سازگار باشد. بعد از آن که مخزن دستگاه با مواد لازم پر شد نوبت به شستشوی مبل می ‌رسد. دستگاه مورد نظر با استفاده از شلنگ به مخزن وصل می‌ گردد. مواد مخصوص شستشوی مبل با چرخش همزمان برس دستگاه روی وسایل پاشیده شده و آلودگی ‌های مبلمان شستشو داده می شود.

مرحله سوم: آبگیری و خشک کردن

شستن مبل باعث مرطوب شدن سطح آن می‌ شود. بنابراین بعد از تمیز کردن وسایل باید برای آبگیری و خشک کردن آنها اقدام کرد. شرکت قالیشویی برای انجام این مرحله از دستگاه مکنده صنعتی استفاده می‌ کند. این مکنده ‌های قوی می‌ توانند رطوبت موجود در سطح مبلمان را برطرف کنند. دستگاه مربوطه مایعات و کفی را که روی وسایل وجود دارد جذب و به خشک شدن آنها کمک می ‌کند. ممکن است بعد از شستشو و خشک کردن مبلمان لکه ای روی وسایل باقی مانده باشد. در این صورت پرسنل قالیشویی خود را موظف می‌ دانند که نواحی مورد نظر را مجددا تمیز و لکه‌ گیری کنند تا خدمات شرکت برای مشتریان کاملا رضایت بخش باشد.

 
شستشوی مبل در منزل

 

آیا شستشوی مبل با خشکشویی مبل فرق می‌ کند؟

ممکن است شما هم مانند بعضی از مشتریان شرکت قالیشویی تصور کنید که خدمات شستشوی مبل با خشکشویی مبل تفاوت دارد. در این صورت باید بدانید تصورتان اشتباه است. شستن مبلمان بخشی از خدمات مراکز قالیشویی است که شامل شستشوی انواع مبل، صندلی، میز و.. با دستگاه و در منزل می‌ شود. نام دیگر این خدمات خشکشویی مبلمان است.

شستن مبلمان چقدر زمان می‌ برد؟

مدت زمان لازم برای شستشوی مبل بستگی به نیاز هر مشتری دارد. هر چقدر تعداد وسایلی که باید شستشو داده شود بیشتر باشد زمان مورد نیاز برای ارائه خدمات بیشتر خواهد بود. برای مثال می ‌توان به مدت زمان لازم برای خدمات شستشوی مبل ۷ نفره اشاره کرد. مدت زمان شستشوی ست مبل ۷ نفره به صورت تقریبی ۱ تا  ۱.۵  ساعت است. خشک شدن آن هم تقریبا ۳ تا ۵ ساعت طول می ‌کشد.

قیمت خدمات شستشوی مبلمان به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از مسائلی که مشتریان در انتخاب شرکت قالیشویی به آن توجه دارند قیمت خدماتی است که توسط مرکز ارائه می ‌شود. به طور حتم مشتریان مایلند باکیفیت ‌ترین خدمات را با مناسب ‌ترین قیمت از قالیشویی دریافت کنند. قیمت خدمات مبل شویی با توجه به برخی عوامل مشخص می ‌شود. به طور مثال تعداد مبل ‌ها و جنس پارچه ‌های آنها در قیمت گذاری خدمات موثر است.

شما می‌ توانید شستشوی انواع مدل‌ های مبل راحتی، مبل چرم، مبل استیل و… را با خیال آسوده به شرکت بسپارید. برای استعلام قیمت دقیق خدمات شستشوی مبل، صندلی و… کافیست با مرکز قالیشویی در ارتباط باشید. نکته مهمی که جا دارد از آن یاد شود به صرفه بودن هزینه خدمات مبل ‌شویی نسبت به تعویض پارچه و تهیه مبلمان جدید است. در واقع صرف هزینه بابت شستن مبلمان شما را از پرداخت هزینه‌ های بیشتر بی نیاز می کند.

 

کلام آخر:

جالب است بدانید که قالیشویی ادیب جزء اولین قالیشویی های ایران می باشد که خشکشویی در منزل را انجام داده است. قالیشویی ادیب با بیش ازنیم قرن تجربه خدمات قالیشویی و خشکشویی مبل توانسته نظر مشتریان خود را به خود جلب نماید. خدمات ما برای شستشوی مبل در منزل با رعایت اصول بهداشتی انجام می شود. همچنین برای انجام خدمات گارانتی و ضمانت نامه کتبی ارائه می دهد.

شما می توانید با ارسال فرم زیر علاوه بر اینکه خدمات خود را با ضمانت انجام دهید، 20% تخفیف ویژه ما را هم دریافت کنید. 

قالیشویی ادیب با 20% تخفیف سفارش آنلاین قالیشویی و شستشوی مبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *