مزایای شستشوی فرش در قالیشویی

مراکز قالیشویی خدمات متنوعی را در پاسخ به نیاز مشتریان ارائه می ‌دهند. شستشوی فرش یکی از خدماتی است که بسیاری از افراد در ایام مختلف سال به ویژه در روزهای نزدیک به عید نوروز متقاضی آن هستند. از مزایای شستشوی فرش در قالیشویی می توان به این اشاره کرد که شرکت ‌های معتبر قالیشویی با به کارگیری نیروهای ماهر و آموزش دیده و به کمک تجهیزات مناسب می ‌توانند مراحل شستشوی انواع فرش ماشینی و دستبافت را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجام دهند. استفاده از خدمات شستشوی فرش مزایای قابل توجهی را برای متقاضیان به همراه دارد. در ادامه با مزایای این خدمات آشنا خواهید شد.

جلوگیری از آسیب دیدن فرش  در شستشوی فرش

شستشوی فرش در منزل ممکن است باعث صدمه دیدن آن شود. بعضی از افراد به دلیل عدم آگاهی از روش درست شستن فرش و بی تجربه بودن در این زمینه به فرش آسیب می ‌زنند. برای جلوگیری از این اتفاق کافیست از خدمات مراکز قالیشویی معتبر استفاده شود. این مراکز تخصص و تجربه بالایی در شستشوی انواع فرش دستبافت و ماشینی دارند و برای شستن فرش از بهترین روش ‌ها استفاده می ‌کنند. به همین دلیل عملیات شستشو با کمترین آسیب وارده به فرش انجام می ‌شود.

قالیشویی ‌های معتبر برای ارائه خدمات به مشتریان از پرسنل کاربلد و مجرب کمک می‌ گیرند. دستگاه های جدید و به روز این مراکز مراحل لازم برای شستشو، آبکشی و خشک کردن انواع فرش‌ را به بهترین نحو ممکن انجام می ‌دهند. شستشوی فرش با این دستگاه‌ ها امکان بهره‌ مندی از خدمات باکیفیت و پرسرعت را برای مشتریان فراهم می ‌کند.

مزایای شستشوی فرش در قالیشویی

ترمیم فرش؛ از مزایای خدمات قالیشویی

خدمات شستشوی فرش در قالیشویی تنها به شستن فرش‌ ها محدود نمی ‌شود. در بسیاری از مواقع فرش ‌ها همزمان با شستشو نیاز به ترمیم و رفو هم دارند. گذشت زمان و اتفاقاتی که برای فرش می‌ افتد باعث آسیب دیدن آن می‌ شود. پارگی، سوختگی و.. از آسیب‌ های وارده به انواع فرش است. شرکت قالیشویی خدمات متنوعی را برای ترمیم و رفع عیب فرش‌ ها ارائه می‌ کند. ترمیم پارگی و سوختگی، شیرازه دوزی، ریشه بافی و… از خدماتی است که به این منظور انجام می ‌شود. ترمیم و رفوگری فرش باعث بهبود کیفیت آن شده و طول عمر فرش را بالا می ‌برد.

لکه‌ گیری فرش

یکی از مشکلاتی که برای فرش ‌ها پیش می‌ آید ایجاد لکه بر روی آنهاست. با شستشوی فرش می‌ توان بسیاری از لکه‌ هایی را که روی آن به وجود آمده برطرف کرد. با این حال بعضی از لکه ‌ها مقاومت بیشتری داشته و با شستشوی معمولی برطرف نمی ‌شوند. از مزایای شستشوی فرش در قالیشویی معتبر می ‌تواند اشاره کرد، لکه گیری فرش را به صورت حرفه ‌ای انجام دهد. به این منظور از مواد مخصوصی استفاده می ‌شود که قادرند لکه ‌های فرش را به خوبی از بین ببرند.

صرفه جویی در زمان؛ از مزایای شستن فرش در قالیشویی

شستشوی فرش در قالیشویی به صرفه جویی در زمان هم کمک می ‌کند. قالیشویی های معتبر از جدیدترین تجهیزات شستشو استفاده می ‌کنند. به همین دلیل شستن فرش بسیار راحت ‌تر و سریع ‌تر از شستشوی فرش در منزل انجام می ‌شود. از طرف دیگر خشک کردن فرش هم با سرعت بیشتری اتفاق می ‌افتد زیرا این مراکز تجهیزات مورد نیاز برای انجام آن را در اختیار دارند. به صورت کلی استفاده از خدمات شستشوی فرش راه حل مناسبی برای جلوگیری از اتلاف وقت محسوب می ‌شود.

استفاده از مواد شوینده تخصصی

یکی از تفاوت ‌هایی که بین شستشوی فرش در منزل و شستن فرش در قالیشویی وجود دارد نوع مواد شوینده مورد استفاده برای انجام کار است. قالیشویی ‌ها برای ارائه خدمت به مشتریان از مواد شوینده تخصصی استفاده می ‌کنند. این مواد می ‌توانند بدون آن که آسیبی به تار و پود فرش ‌ها بزنند آنها را به خوبی تمیز کنند. با توجه به نوع و بافت هر فرش می ‌توان از مواد شوینده مناسب برای تمیز کردن آن استفاده کرد.

مزایای شستشوی فرش در قالیشویی

جلوگیری از آسیب دیدن بدن

امکان دارد بعضی از افراد تصور کنند که شستن فرش کار بسیار راحتی است و نیاز به رعایت اصول خاصی ندارد. واقعیت آن است که برای شستن فرش باید از روش ‌های درست و اصولی استفاده کرد در غیر اینصورت ممکن است انجام آن باعث آسیب دیدن بدن شود. شستن فرش به شکل نادرست می ‌تواند به کمر صدمه بزند. از طرف دیگر اگر بدن حین شستشوی فرش در معرض رطوبت زیادی قرار بگیرد امکان دارد شخص با آسیب‌ هایی مثل آرتروز مواجه شود.

موارد مذکور نشان می‌ دهد که شستشوی فرش با روش ‌های غیراصولی تا چه اندازه می ‌تواند مضر باشد. قالیشویی ‌ها از دانش، تخصص و امکانات لازم برای شستشوی صحیح فرش ‌برخوردارند. بنابراین بهره‌ گیری از خدمات حرفه‌ ای و تخصصی آنها در جلوگیری از آسیب دیدن بدن بسیار موثر است.

حفظ محیط زیست؛ از مزایای خدمات قالیشویی

یکی از مزایایی که در ارتباط با استفاده از خدمات شستشوی فرش مطرح می ‌شود کمک به حفظ محیط زیست است. احتمالا این سوال در ذهن مخاطبان پیش می ‌آید که شستن فرش در مراکز قالیشویی چه تاثیر مثبتی بر محیط زیست دارد؟

در جواب به این پرسش باید گفت شستشوی فرش در خانه نیاز به مصرف آب زیادی دارد. در ابتدا فرش باید با مقادیر زیادی از آب خیسانده شود. بعد از خیساندن نوبت به شستن و آبکشی فرش می‌ رسد. برای انجام این مراحل هم باید مقدار زیادی آب استفاده کرد. در مجموع شستن فرش در منزل باعث مصرف مقادیر قابل توجهی از آب شرب می ‌شود. این در حالیست که بحران کمبود آب یکی از چالش های بسیار مهم در سرتاسر نقاط دنیا از جمله ایران به شمار می رود.

استفاده از خدمات شستشوی فرش راهکار مناسبی است که برای صرفه‌ جویی در مصرف آب پیش روی ما قرار دارد. در رابطه با آب مورد استفاده در مراکز قالیشویی باید به این نکته مهم اشاره کرد که قالیشویی ‌ها برای شستن فرش از آب شرب استفاده نمی ‌کنند. شستن فرش در این مراکز با استفاده از آب ‌های مخصوص تصفیه شده صورت می ‌گیرد. بنابراین استفاده از خدمات قالیشویی گامی موثر برای کاهش مصرف آب و محافظت از محیط زیست است.

کلام آخر 

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه در شستشوی فرش، رفو ، ترمیم و دیگر خدمات قالیشویی، همچنین خشکشویی مبلمان در خدمت است. شما می توانید با ثبت سفارش در قالیشویی آنلاین ادیب 20% تخفیف ویژه دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *