چگونه قالیشویی خوب پیدا کنیم؟

1) در آغاز باید مشخصات قالیشویی را بپیدا کرده  وسابقه آنرا بررسی کنید. الف-نام قالیشویی ب-سایت قالیشویی ج-سال تاسیس قالی شویی
وقتی سایت قالیشویی را بازدید کردید توجه کنید که آیا قالیشویی حرفی برای گفتن دارد یا خیر؟ آیا مطلب ومقاله وحتی نوشته ای در جهت اهدافش مانند َشستشو فرش و قالیشوی درج کرده است؟ (میزان وکیفیت محتوا سایت رابررسی کنید) آیا درباره خود مطلبی ذکر کرده است؟ آیا تعرفه قیمتهایش موجود است؟ در قسمت سایت فاکتور آخر این است که آدرس را سرچ کنید وببینید آیا قالیشویی محبوبی است یا خیر؟ (اما توجه داشته باشید که به این مسئله نمیتوان باقاطعیت نگاه کرد ولی یکی از عوامل مهم میباشد.)

۲)غیر مجاز یا مجازبودن قالیشویی:

قبل از اقدام برای سپردن فرش نفیس خود به قالیشویی اطمینان یابید که قالیشویی مورد نظر مجاز است وعضو اتحادیه قالیشویان میباشد یا خیر. تنها با تلفن به اتحادیه قالیشویان میتوانید از این مسئله اطمینان یابید. (این نکته بسیار مهم است زیرا در آینده اگر برای فرش و یا مبل و… مشکلی پیش بیاید فرد یا سازمانی پاسخگو باشند.)

۳)سابقه و اعتبار قالیشویی

درقسمت مشخصات که سال تاسیس قالیشویی را مطلع شدید حالا در اینترنت سرچ کنید وپیدا کنید نظر مشتریان در رابطه با قالیشویی چه بوده است یا اگر از آشنایان کسی قبلا با آن قالیشویی کارکرده آن را بررسی کنید. تجربه یکی از مهم ترین عوامل در قالیشویی میباشد.  

۴)روشهای شستشو فرش در قالیشویی:

از قالیشویی خود بخواهید وبپرسید که روشهای شستشو را برای شما توضیح دهند تا کاملا از شیوه شستشو فرش خود مطلع شوید. معمولا افراد شاید متوجه برخی اصطلاح های قالیشویی نشوند واین امر نگران کننده نیست. به همین دلیل این فاکتور را در اولویت قرار ندادیم زیرا اگر بقیه فاکتور ها در قالیشویی رعایت شود میتوان نتیجه گرفت این مورد هم به درستی انجام میشود.

۵)قالیشویی را با قیمتش نگاه نکنید.

قالیشویی که فرش شمارا با قیمت پایین یا خیلی بالا بشوید نه دلیل بر بدی آن است و نه خوبی. اما معمولا قالیشویی که با قیمت ارزان کار میکند احتمال اینکه فرش شما پس از شستشو کثیفی هایش بعد از مدتی پیدا شود زیاد است. در آخر: فقط یک قالیشویی حرفه ای و معتبر است که میداند از چه موادی جهت شستشو فرش ویا مبل و بوزدایی استفاده کند که نه به فرش آسیب بزند وهم فرش کاملا تمیزشود. وهمینطور برای تمام بخشهای قالیشویی خود ارزش قائل باشد واز متخصص کار خود وافراد باتجربه استفاده کند.

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

چگونه قالیشویی خوب پیدا کنیم؟
چگونه قالیشویی خوب پیدا کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *