اسرار شستشوی فرش که کمتر کسی میداند

برای همه ی ما اتفاق افتاده است که ناگهان لکه ای روی فرش یا موکت ایجاد شده است،اما به این فکر کرده اید قالی شویی ها و افراد حرفه ای چگونه و با چه ترفندهایی فرش را تمیز می کنند؟ در این مطلب به ترفندها و نکاتی اشاره خواهیم کرد که اگر آنهارا بدانید مطمئنا هر لکه و آلودگی را تمیز کنید، نتیجه مطلوب را دریافت خواهید کرد.

پارچه را روی فرش مالش ندهید

زمانی که با استفاده از اسفنج ،پارچه ای خواستید لکه های روی فرش یا موکت را تمیز کنید اصلا مالش ندهید، این عمل باعث میشود آلودگیها به داخل فرش نفوذ کرده و در فرش تثبیت شوند.  

فرش را به هیچ وجه خیس نکنید

در حین شستشوی فرش نه تنها از مقدار زیاد مواد پاک کننده استفاده نکنید بلکه از آب اضافی نیز بپرهیزید. برخی از افراد درقالیشویی از آب فراوان استفده کرده و این امر باعث پخش شدن لکه و ریختن لکه به داخل بافت فرش میگردد.  

تمیز کردن آدامس خشک از فرش

در خیلی از موقع آدامس به کف پای ما میچسبد و به دنبال آن روی فرش قرار گرفته و به فرش میچسبد. عسل را در فریزر گذاشته و بگذارید یخ بزند و روی لکه آدامس بگذارید چون هر دو خاصیت چسبندگی دارند عسل ،آدامس را بلند میکند و از فرش جدا میگردد

بهترین پاک کننده ی لکه های چرب مواد شوینده هستند

لکه هایی که به واسطه ی غذا و روغن ایجاد میشوند که لکه های چرب هستند را با استفاده از مواد شوینده ظرف شویی کاملا میتوان از بین برد.

حذف لکه ی شمع و موم

ممکن است زمانی که شمعی روشن کرده اید مقداری از آن روی فرش مذاب میشود چگونه آنرا حذف کنیم؟ پارچه سفید را روی آهنی داغ مانند اتو بگذارید و روی لکه ی موم بگذارید ،بنابراین این آهن داغ لکه موم را از سطح فرش جدا میکند. ادامه ترفند و اسرار قالیشویی را در مقالات آینده ما بخوانید… در صورتی که لکه های فرش با مراحل بالا از بین نرفت یا لکه ها خیلی قدیمی بود بهتر از خدمات اعلاشویی ولکه برداری قالیشویی های مجاز استفاده نمایید.  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *