بزرگترین فرش لاله جهان

به نقل قالیشویی ادیب از خبرگزاری آناتولی ، بزرگترین فرش گل لاله جهان در ابعاد هزار و چهارصد و شصت متر مربع به همت شهرداری استانبول برای پنجمین سال متوالی در میدان سلطان احمد استانبول دایر شد.

میدان سلطان احمد در گذشته هایی بسیار دور پایتخت و مرکز اجتماعی مردم قسطنطنیه بود. این میدان هم اکنون نیز میدانی دیدنی با چند اثر تاریخی محدود است که از آن زمان ها بجای مانده. اينجا یکی از مهمترين ميدانهای استانبول است.این میدان اهميت تاريخى و ارزش گردشگرى زیادی دارد. چرا كه چندين جاذبه و موزه ى مهم رو در خودش جاى داده است. هم شاهد اتفاقات بسيار می باشد. موزه ى اياصوفيه، آب انبار باسيليكا، كاخ توپ كاپى، مسجد سلطان احمد، پارك و محله ى زيباى گلخانه و بزرگترین فرش لاله جهان از ديدنيهاى حول و حوش اين ميدان به حساب مي آید.

 

بزرگترین فرش لاله جهان
بزرگترین فرش لاله جهان
بزرگترین فرش لاله جهان

شهردار استانبول در مورد فرش لاله

اکرم امام‌اوغلو، شهردار استانبول در مراسم رونمایی این فرش گل طبیعی ضمن اشاره به آنکه خاستگاه اصلی لاله ترکیه است، گفت: جشنواره‌های این‌چنین نشان‌دهنده جایگاه این گل در فرهنگ ما بوده و برگزاری هر ساله آن از اهمیت بسیاری برخورداری است.

وی در ادامه تاکید کرد: جشنواره لاله در بهار نماد ارزنده ای است و باید ارزش این میراث تاریخی به نسل‌های آینده منتقل شود.

اکرم امام اوغلو، شهردار استانبول، به عنوان شانس نخست برای پایان دادن به دوران سلطنت اسلامگرایان در ترکیه مطرح شده است. اما از برخی جهات، او راه آقای اردوغان را که در دهه ۱۹۹۰ شهر استانبول را اداره می‌کرد، دنبال می‌کند.

 

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واحد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …