شستشوی دوده از فرش با میوه!

دوده به علتهای گوناگونی ممکن است باعث ایجاد لکه گردد. مانند: سیاهی هایی که به علت دوده شومینه و خاک و آلودگی هوا به مرور ایجاد می شود. و انواع لکه های تاریک و زننده ای را تشکیل می دهند و فرش یا مبل را طوری نشان می دهند که انگار سالهاست شسته نشده است. حال به تازگی ترفندی با این عنوان: شستشوی دوده از فرش با میوه! ترند شده که نظر برخی ها را به خود جلب کرده است. اما آیا این ترفند قابل اجراست یا نه؟

قالیشویی ادیب با بررسی این ترفند به موارد جالبی رسید که شاید برای شما هم شنیدن و خواندنشان جذاب و یا حتی کاربردی باشد. راه های زیادی برای ازبین بردن این دوده ها وجود دارد که در ادامه بیان خواهیم رد.

شستشوی دوده از فرش با میوه!

 

شستشوی دوده از فرش

ابتدا فقط لکه ها و قسمتهایی که خیلی سیاه شده اند را پاک کنید در غیر این صورت اگر به شستشوی کلی بپردازید قسمتهایی که بیشتر کثیف هستند آلودگیشان پخش می گردد. بنابراین با استفاده از یک حوله کاغذی فقط لک ها را پاک کنید.

همه ما میدانیم که لیمو جز آن دسته از میوه ها است که کاربرد زیادی علاوه بر خوردن دارد. این میوه با خاصیت بالایی که دارد بغیر از خوراک در نظافت نقش فوق العاده پر رنگی دارد. که مورد توجه کارخانجات توایدات لوازم شوینده قرار گرفته است. لیمو ترش بخاطر خاصیت اسیدی که دارد، میتواند از پاک کردن بسیاری از لکه ها بر آید. کافسیت آن را مستقیم و یا با ترکیبی از آب یا جوش شیرین به محل مورد نظر بریزید و بعد از پاک کردن متوجه معجزه آن گردید.

ترفند دیگر شستشوی با میوه!

شاید شنیدنش برای شما جالب باشد ولی نارنگی یک میوه جذاب و خوشمزه پاییزی یکی از میوه های دیگری است که در پاک کردن لکه دوده می تواند به ما کمک کند. روی لکه ها نارنگی بمالید (خاصیت اسیدی دارد) و آب نارنگی را روی قسمتهای دودی بمالید و بعد از مدتی لکه ها را شستشو دهید. شاهد معجزه آن خواهید شد.

نکته قبل از اجرای هر ترفندی آن را تست کنید در برخی از موارد ممکن است آنطور که پیش بینی و گفته شده است کار ساز نباشد و برای شما خسارت بوجود آید. 

در آخر می توانید با استفاده از یک حلال لکه ها را تمیز کرده و خشک کنید. (مراقب باشید در هر مرحله لکه ها را به اطراف نمالید و وضعیت را بدتر نکنید.)
سپس پراکسید هیدروژن مقداری تهیه کرده و روی لکه بگذارید و این قسمتها را مرطوب کنید(اجازه دهید یک ساعت در این حالت بماند.)

تا زمانی که لکه ها مانند نقطه ای ریزکمرنگ نشده اند مراحل بالا را تکرار کنید.
و در انتها اطمینان پیدا کردید که قسمتهای دوده ای پاک شده اند به طور کلی آن محدوده را شستشو دهید تا یک دست شود و دارای لکه های سفید نگردد.
(نکته: فرشهارا نزدیک شومینه و حرارت گاز پهن نکنید و همین طور وسایل حرارت زا و شمع روی فرش نگذارید.)

شستشوی دوده از فرش به کمک قالیشویی!

گاهی مواقع ترفندها و یا تجهیزاتی که در دسترس دارید کافی نیست. یا اینکه کار برای شما سخت و دشوار است. باید بدانید که کار را به متخصص باید بسپارید. قالیشویی ادیب با سابقه ای بیش از شست سال توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. در صورت تمایل میتوانید از خدمات اعلاشویی قالیشویی ها استفاده نمایید. خدمات ادیب با گارانتی انجام میگردد. اگر پس از شستشوی فرش به هر دلیل از شستشوی فرش خود رضایت نداشتید و یا آسیبی به فرش شما رسیده بود کافیست با شماره 4704-021 تماس حاصل نمایید. همکاران ما در اسرع وقت رسیدگی و مشکل را حل می نمایند. 

قالیشویی ادیب تهران با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واحد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …