طریقه شستن مبل در خانه

در مقالات گذشته نکات مهمی برای خشکشویی مبلمان و شستن مبل بیان شد . در آغاز باید همه ی اصول و نکات یادآور شده را بدانیم زیرا اشتباه در یکی از آنها ممکن است آسیب جبران ناپذیری به مبل وارد کند. شستن مبل مانند قالیشویی نیز بسیار حائز اهمیت است با این تفاوت که در مبل الیافی به کار‌ رفته که ممکن است ما از آن مطلع نباشیم، بنابراین طبق رویه خاص مبل را باید شستو دهیم تا بهترین نتیجه را دریافت کنیم و کمترین آسیب به مبل وارد گردد.
علاوه بر توصیه های مهم در مقالات گذشته موارد زیر را باید قبل از شستشو بدانیم: 1- ترتیب شستشو و اولویت بندی در مراحل خشکشویی مبلمان . خشکشویی-مبل-در-منزل-قالیشویی 2- درجه حرارت آب باید متناسب با پارچه مبل باشد.(استفاده از آب بسیار داغ توصیه نمیشود.) 3- به طور کلی در حین شستشو از ایجاد کف زیاد خودداری فرمایید. شستن-صندلی-ماشین 4- در حین شستشو از مواد پاک کننده زیاد استفاده نکنید ، بهتر است مواد پاک کننده متناسب با میزان آلودگی مورد نظر باشد. 5- بعد از هر بار کشیدن مواد پاک کننده روی مبل،حتما قسمت مورد نظر را به سرعت خشک کنید و اجازه دهید رطوبت روی پارچه مبل باقی نماند.(لکه های مواد پاک کننده و آب خود ایجاد لکه روی پارچه میکند.) stained-sofa-before-شستشوی-مبل

خشکشویی مبلمان در خانه

اگر با هر نوع پارچه یا مبلی برای شستشو رو به رو هستید به ترتیب زیر کار را انجام دهید. ابتدا سطح رویی مبل را جارو بکشید . سپس با پارچه ای نرم و لطیف و سپس با برسی نرم روی مبل بکشید تا هرگونه گرد و غبار روی مبل باقی نماند. در ادامه باید لکه هایی که روی مبل است را تمیز کنیدو شستشو دهید.هر کدام از لکه های موجود روی مبل را طبق اصول شستشوی متناسب با لکه مورد نظر بشویید.(مقاله شستشوی انواع لکه را بخوانید) سپس برسی که کمی ضمختی بیشتری دارد را برداشته و روی مبل به آرامی بکشید تا هرگونه پرز یا مو روی مبل را جمع کند. پس از پایان تمام این مراحل میتوانیم با خیالی راحت به شستشو کی مبل بپردازیم.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *