عرضه مستقیم فرش دستباف ایرانی

به نقل قالیشویی ادیب از گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، در این نمایشگاه فرش که حجره شماره هفت نام دارد، مشتریان می‌توانند در میان انبوهی از فرش‌های عالی گلچین شده که تنوع زیادی در اندازه، رنگ، نقشه و قیمت دارند، فرش مورد پسند خود را در محیطی آرام با کمک مشاوران دکوفرش انتخاب کرده و با قیمتی خوب، به طور مستقیم از تولیدکننده خریداری کنند.

هر تخته از این فرش‌ها توسط کارشناسان خبره دکوفرش با دقت فراوان از میان صدها تخته فرش دیگر به شرط سلامت کامل بافت، انتخاب و در نمایشگاه عرضه شده است. بنابراین مشتریان حتی با دانش فنی اندک درباره فرش، می‌توانند فرش مورد پسند خود را با اطمینان کامل خریداری کنند.

نمایشگاه دکوفرش
نمایشگاه دکوفرش

شایان ذکر است که وجوه پرداختی مشتریان سریعاً و نقداً به تولیدکنندگان پرداخت می‌شود تا بی‌واسطه به دست هنرمندان طراح، رنگرز، فرشباف، و سایر تلاشگران زنجیره تولید فرش برسد و قدمی باشد جهت حفظ این هنر ملی.

شایان ذکر است بازدید برای عموم رایگان است.

این نمایشگاه در تاریخ 22 اردیبهشت ماه 98 در آدرس مشهد، ظلع غربی کوهسنگی، چارسوق هنر، نگارخانه سلطانعلی مشهدی برگزار خواهد شد. علاقه مندان می‌توانند از ساعت 18 تا 23 برای بازدید از نمایشگاه اقدام کنند.

منبع : مرکز ملی فرش ایران

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *