قالیشویی در تعطیلات

اکثر افراد زمانی که فرشی کثیف یا آلوده در منزل دارند. قالیشویی آن را آنقدر به عقب می اندازند که به تعطیلات بیافتد تا همان موقع شستشوی فرش را انجام دهند. از آنجایی که اکثر قالیشویی ها در ایام تعطیل فعالیت نمیکنند، هستند قالیشویی هایی که چه در تعطیلات چه در روزهای عادی فعالیت دارند. شاید برای شما این سوال پیش آید آیا خدمات شستشوی فرش در کارخانه و یا خشکشویی مبلمان در منزل به نحوه احسن انجام میشود یا نه؟

در پاسخ این سوال باید گفت که بله و نیازی به نگرانی شما وجود ندارد. اگر به هر دلیلی موفق به ثبت سفارش قالیشویی در ایام عادی نشدید میتوانید از قالیشویی ادیب بخواهید این خدمات را برای شما انجام دهد. فرقی نمیکند تعطیلات نوروز باشد یا تعطیلات میان سال در هر زمان ادیب پاسخ گو می باشد.

یکی از مزیت هایی که برخی از قالیشویان در قبل از  ایام عید دارند؛ این قالیشویی ها  امکان برنامه‌ریزی برای دریافت فرش‌ها در بازه زمانی مورد نظر مشتری است. در واقع اگر فرش‌های خود را در اسفند ماه برای شستشو به قالیشویی میسپارید مطمئن باشید  که کارخانه قادر است به موقع فر ش شما را تحویل دهد. به این ترتیب اگر برای گذراندن ایام تعطیلات برنامه‌ای داشته باشید؛ دچار سردرگمی نخواهید شد. زیرا دقیقا می‌دانید که فرش‌ها در چه روز و ساعتی آماده تحویل هستند.

 

قالیشویی نزدیک تعطیلات نوروز

بسیاری از افردا کارهایی مثل: قالی شویی ، خرید ، خانه تکانی و… را همه ی ما میگذارند نزدیک تعطیلات انجام میدهند.  بنابراین تمام کارها یک جا جمع شده و به این صورت هیچ کدام به نحوه احسن و سرموقع خود انجام نمیشود. قالیشویی یکی از مواردی است که در ایام نزدیک عید و تعطیلات که بسیار پر ترافیک شده و اکثرا قالی شویی فرشهایشان را به آن زمان مکول میکنند. بهتر است هر زمان که فرش یا مبل و… نیاز به شستشوی داشتند به موقع آنها را تمیز کنیم .علت چیست؟

اول : زمان در شستشوی فرش بسیار بسیار مهم است شاید بیش از آنچه ما فکر میکنیم. هر اندازه زمان شستن فرش را به عقب بیاندازیم به همان میزان آلودگیها تثبیت بیشتری پیدا میکنند.
حتی برخی لکه ها زمانی که ایجاد میشوند به راحتی پاک شده و اثری از آنها باقی نمی ماند ، مانند لکه های رنگی و چرب مواد غذایی . اما اگر آنها را بعد از گذشت زمان زیاد ، بشوییم اثراتش ممکن است همیشه باقی بماند.
دوم : اگر خواستیم فرشمان را به قالیشویی تحویل دهیم یا خود در منزل بشوییم بهتر است در زمانی که دغدغه ای دیگری نداریم و قالیشویی ها نیز خلوت هستند این کار را انجام دهیم تا نگران از نتیجه کار نباشیم و زمانی برای جبران داشته باشیم.

 

قالیشویی نزدیک تعطیلات نوروز

خدمات فالیشویی ادیب در ایام نوروز

ممکن است زمان شستشوی فرشمان به ایام تعطیل بیافتد. در این صورت نگران نباشید و با عجله نیازی نیست کاری انجام دهید. اگر تصمیم دارید در منزل انجام دهید بهتر است طبق اصول حرفه ای (نحوه قالیشویی در منزل)، فرش را شستشو دهیم و یا با اطمینان آنرا به قالیشویی معتبری تحویل دهیم. ما نیز در ایام نوروز به فکر مشتریانمان هستیم و در ایام تعطیل نیز پاسخگوی مشتریان بوده و به بهترین نحوه احسن  شستشو را انجام خواهیم داد. فقط بخاطر داشته باشید که چند روز قبل از تعتطیلات رزرو خود را نهایی کنید. ادیب با ارائه خدماتی چون شستشوی فرش، ترمیم و رفو، خشکشویی مبلمان در منزل آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز است.

 

قالیشویی تعطیلات

بخشی از خدمات ما:

  • پرزگیری و خاک گیری فرش با دستگاه پرزگیری و خاگیری
  • شستشوی فرش با سیستم های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک
  • بدون دخالت نیروی انسانی
  • جا به جا کردن فرش ها توسط نوار های نقاله
  • فرایند آبکشی اسلامی به صورت یکدست
  • دستگاه های آبگیری
  • خشک شدن فرش در گرم خانه ها

 

مشتریان محترم خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل شستشوی فرش و خشکشویی مبلمان با رزرو  آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران و حومه تهران صورت می گیرد.
علاوه بر شعبات ما در استان البرز و شهر تبریز دایر بوده و آماده برای ارائه خدمات به شما مشترییان عزیز می باشد.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *