نحوه شستشوی مبل با بخارشو در منزل

در مقالات قبل اصول کلی و لزوم شستشوی مبل را خواندیم اما نحوه استفاده از بخارشو و خشکشویی مبلمان را در این مطلب خواهیم خواند. تا بدون نیاز به قالیشویی و حتی مصرف هزینه ای برای قالیشویی خود در منزل مبلی تمیز را از نو داشته باشید.

پاک کردن لکه های عمیق روی مبل

  • برای از بین بردن لکه های عمیق و سخت از روی مبل پارچه ای که به مواد پاک کننده اغشته کردید. ( ماده ی پاک کننده ی بدون نرم کننده و سفید کننده و متناسب با پارچه مبل انتخاب کنید.) را به مدت ده دقیقه روی لکه نگه دارید و اندکی که به مبل آسیب وارد نگردد فشار وارد کنید.
  • در ادامه می توان با استفاده از بخار شوی مبل را مانند روز اولش تمیز کرد.
  • مخزن بخارشوی را در خلا نگه داشته و کلاهک قسمت مایع را باز کنید و شامپو متناسب با پارچه ی مبل را در آن ریخته و سپس درب را ببندید.
  • از اتصال شلنگ اطمینان حاصل کنید.

مطالب مفید: لکه آب روی مبل بهترین روش تمیز کردن مبلمان چرم بهترین روش شستن مبل یا صندلی در منزل چیست؟

طریقه شستشوی مبل با بخارشوی

  • قسمت شامپو را روی مبل قرار داده و نازل را روی پارچه قرار دهید و سپس دکمه را فشار دهید تا مواد پاک کننده آزاد گردند و سپس در سطح مبل حرکت کنید. (مانند جاروبرقی کشین تمام سطح مبل را با شامپو تمیز کنید.)
  • به آرامی حرکت کنید تا توزیع شامپو در سطح مبل متعادل باشد.
  • بخارشوی را در فاصله مناسب از سطح مبل نگه دارید تا علاوه بر اینکه سطح مبل به راحتی تمیز می شود، پارچه مبل بر اثر حرارت آسیب نمی بیند.
  • مواد شوینده ای که در نقاطی زیاد شده است را حذف کنید تا مبل بیبش از حد خیس نشود. این فرایند را می توان در صورت لزوم تکرار کرد تا نتیجه ی مطلوب را دریافت کنید. ( تلاش کنید آهسته و پیوسته از بخارشوی برای شستشوی مبل استفاده نمایید.)
  • بعد از اتمام خشکشویی به طور کامل، مبل را در مکانی که هوا در رفت و آمد است گذاشته تا خوب خشک شود. ( نکته مهم آن است که مبل را به هیچ وجه در معرض مستقیم آفتاب قرار ندهید.)
ممکن است هیچ اطلاعی از جنس پارچه مبل نداشته باشیم و یا مواد پاک کننده ی متناسب با آن را ندانیم، بنابراین می توان جهت اطمینان از عدم آسیب به مبلمان، برای نحوه ی شستشوی مبل با قالیشویی مشورت کرده و مبلمان را به آنها بسپارید تا افراد متخصص و باتجربه و با دستگاههای مجز مبل را شستشو دهند.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *