نحوه شستشو فرش ابریشم-شستشوی فرش در منزل

در این مقاله قصد داریم اصول کلی شستشو فرش ابریشم را در منزل بیان کنیم زیرا خیلی از افراد سوال می کنند که چگونه فرش ابریشم را در منزل تمیز کنیم و قالیشویی را خود انجام دهیم بدون اینکه به فرش آسیبی وارد گردد.
اگر فرش ابریشم به هر طریقی خیس یا مرطوب شد سریعا آن را خشک کنید ونگذارید رطوبت در فرش بماند. یکی از بهترین و بی ضرر ترین راه ها حرارت طبیعی آفتاب است که به سرعت فرش را خشک میکند.(توجه:مدت طولانی فرش را جلوی آفتاب پهن نگذارید)

شستشوی لکه از فرش ابریشم چگونه است؟

ابتدا لکه را تا آنجایی که می شود از روی فرش بردارید. و سپس نصف فنجان سرکه سفید را با 2قاشق نمک ترکیب کرده؛ و به آرامی روی لکه مالش دهید.
  • اگر لکه ای مقاوم و عمیق تر روی فرش ابریشم ایجاد شده بود ماست طبیعی (ماستی که خود در منزل درست کرده باشید و یا بدون مواد افزودنی باشد) روی لکه بمالید و شستشو دهید.
جهت شستشو انواع لکه های دیگر از جمله: لکه ادرار و استفراغ و شمع یا آدامس و … مقالت ما را دنبال کنید… دقت داشته باشید در هنگام لکه برداری از فرش ابریشمی بسیار احتیاط کنید! اگر تخصص لازم را ندارید. و یا لکه بزرگ و یا سخت است حتما از یک قالیشویی حرفه ای کمک بگیرید. میتوانید از خدمات ابریشم شویی یا اعلاشویی برای این منظور استفاده کنید.

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

نحوه شستشو فرش ابریشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *