هفت خطر پنهان شامپو فرش – قسمت دوم

در مقالات گذشته درباره ی هفت خطر پنهان شامپو فرش و مواد پاک کننده ی شیمیایی برای قالیشویی توضیح دادیم. و در همچنین چهار خطر بیان شد در این مطلب ادامه خطرات پنهان را بیان خواهیم کرد.
علاوه بر خطراتی از قبیل: آلودگی محیطی، اثرات کوتاه مدت بر سلامتی ، اختلالات هورمونی ، کاهش عمرفرش خطراتی مانند :آلودگی  هوای محیط خانه ، افزایش گرد و غبار ، اثرات دراز مدت بر سلامتی نیز به وجود می آید در ادامه درباره  این خطرات خواهیم خواند.

آلودگی هوای محیط خانه

زمانی که از شامپو یا مواد پاک کنده ی شیمیایی برای شستن فرش استفاده میکنیم ، این مواد در سطح فرش میمانند اگر چه ممکن است بقایای مواد پاک کننده در فرش بیضرر باشند اما در دراز مدت تاثیر گذار هستند و هوای محیط مود نظر را آلوده میکند. خطرات-شامپو-فرش-بر-کودکان افرادی که در خانه زندگی میکنند اگر دارای حساسیت یا آسم و دیگر بیماریهای تنفسی هستند بسیار موثر و مخرب است.

افزایش گرد  و غبار

اگر تا به حال فرش را با موادشیمیایی و مضر در منزل شسته باشید متوجه یک موضوع مهم میشوید ، اینکه فرش پس از شستشو نسبت به قبل گرد و غبار بیشتری جذب میکند و در زمان کمتر و با سرعت بیشتری کثیف میشود. در اصل با مواد پاک کننده فرش به سرعت به سطح بالایی از تمیزی ظاهری میرسد اما این پاکیزگی پایدار نیست. شستن-فرش-در-خانه-قالیشویی

اثرا بلند مدت بر سلامتی

علاوه بر اینکه این مواد میتوانند به سرعت و در زمان کوتاه بر سلامتی اثرات مخرب بگذارند در طولانی مدت نیز میتوانند اثرات مخرب خطرناک تری بگذارند. این مواد اگر مکرر و زیاد استفاده شوند احتمال ایجاد بیماری هایی از جمله : سرطان، آسیب کبدی ، آسیب عصبی و کلیه را برای اعضای خانه افزایش میدهد. carpet-clean-shampoo

راه حل چیست؟

همه ی مواد پاک کننده ممکن است اثراتی مخرب داشته باشند اما بهتر است با مشورت متخصصان و قالیشویان بهترین و کم ضررترین مواد برای سلامتی و همچنین وسیله مورد نظر را انتخاب کنیم  تا بهترین و بی خطر ترین نتیجه را دریافت کنیم.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *