نحوه شستشوی لکه های رنگی نوشیدنی از فرش یا مبل

در مقاله نحوه پاک کردن لکه نوشیدنی ها از فرش به اختصار نحوه ی شستشو و قالیشویی لکه های نوشیدنی حاصل از آبمیوه های طبیعی و لکه ی آب بیان شد. تا جایی پیش رفتیم که لکه کاملا پاک شده اما کار ما تمام نشده است بلکه هنوز رطوبت حاصل از شستشو باقی است که اگر به آن توجه نشود شاید در برخی موارد از لکه خطرناک تر است.
بنابراین جهت خشکشویی فرش ابتدا با وسیله ای اطراف لکه را محدود کنید. به این ترتیب که برای مثال چهارپایه ای روی لکه گذاشته و همان طور که در شکل می بینید اطراف لکه محدود شده است.   میتوان در این حین از پنکه یا سشوآر نیز استفاده کرد. بدین صورت زمان خشک شدن فرش کاهش میابد.

شستشوی لکه های رنگی نوشیدنی با سرکه

گام بعدی: شستشوی لکه های رنگی حاصل از چای،قهوه،شربت،شیر و… یک بطری اسپری خالی تهیه کرده و آن را ابتدا کاملا شستشو داده و تمیزکنید، سپس در آن سرکه بریزید و نصف مقدارسرکه آب بریزید تا رقیق شود و کاملا این مواد را با تکان دادن اسپری ترکیب کنید. ابتدا سرکه را در نقطه ای خارج از دید روی فرش یا مبل تست کنید. بعد از اطمینان، روی لکه با اسپری سرکه بریزید و تقریبا نقطه ی مورد نظر را کاملا خیس کنید. اجازه دهید 10 دقیقه در این حالت بماند. سپس با پارچه ای سفید و تمیز سطح لکه را شستشو دهید. پارچه را دائما به لکه بمالید و سپس پارچه را تمیز کنید و دوباره این کار را تکرار کنید تا لکه کاملا پاک شود.  

شستشوی لکه های رنگی نوشیدنی با نوشابه

روش دیگر جهت شستشوی لکه های رنگی نوشیدنی استفاده از نوشابه است. ابتدا سطح لکه را با آب معمولی بشویید و سپس پارچه ای برداشته و آن را به نوشابه ترکیب کرده و سطح لکه را با آن مالش دهید و کاملا شستشو کنید. بعد از اتمام هر کدام از روش های بالا و پاک شدن لکه، حتما پارچه ای جدید تهیه کرده و با آب معمولی سطح لکه را تمیز کنید تا مواد پاک کننده ای که استفاه کرده اید در فرش یا پارچه نماند.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *