حذف آدامس از فرش در دو دقیقه

آدامس درخیلی از مواقع ممکن است روی فرش مالیده شود و ما بعدا متوجه این لکه شویم چگونه و با چه روشی قالی شویی را انجام دهیم تا اثری ار آدامس باقی نماند؟
ممکن است افراد شروع به برداشتن آدامس کنند و قسمتی از آدامس را برمی دارند و شروع به کشیدن باقی آن می کنند اما این اصلا روش خوبی نیست زیرا باعث می شود به الیاف فرش آسیب وارد شود به علاوه که آثار لکه فرش هم باقی می ماند. اما اگر می خواهید در کمتر از 2 دقیقه از شر این لکه چسبنده خلاص شوید این مطلب را با دقت بخوانید.

مواد مورد نیاز:

  • تکه های یخ
  • کاسه
  • چاقو
یک کاسه یخ را روی لکه ی آدامس بگذارید و اجازه دهید چند دقیقه ای روی لکه باشد تا کاملا کمپرس گردد. در ادامه کاسه یخ را برداشته و با استفاده از چاقو شروع به برداشتن آدامس کنید. (به دلیل اینکه لکه آدامس را کمپرس کردید در این مرحله با چاقو به راحتی برداشته می شود.) در آخر نیز با استفاده از مواد شوینده شستشوی محدوده ی لکه را نیز آغاز کنید: مواد زیر را تهیه کنید:
  • مواد پاک کننده یا شوینده
  • آب
  • دستمال
  • برس نرم

مواد شوینده را روی لکه ی آدامس قرار دهید

هم زمان که با مواد شوینده لکه را شستشو می دهید برس را برداشته و روی این قسمت به آرامی بکشید. این مرحله را تاجایی ادامه دهید و تکرار کنید تا لکه کاملا پاک گردد. پس از انجام مرحله بالا نوبت به آن رسیده که این قسمت را با آب معمولی شستشو دهیم. با استفاده از آب معمولی و پارچه این قسمت را شستشو دهید و این پارچه مرطوب را به آرامی روی لکه بکشید. در آخر پس از اطمینان از پاک شدن لکه، محدوده ای که شستشو را انجام دادید کاملا خشکشویی کنید و بهتر است بعد از خشکشویی فرش را در فضای آزاد بگذارید.  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *