فرش ابریشم چه فرشی است؟

فرشهای ابریشم معمولا از نظر زیبایی و ارزش بالا و قیمت بالای آن به گوش ما خورده است. در حقیقت فرش ابریشم از ظرافت بالایی برخوردار بوده و اگر از ابریشم اصل و خالص باشد بسیار حساس است و جدا بایداز نحوه قالیشویی صحیح آن قبل از شستشوی فرش ابریشم باید آگاهی داشته باشیم.
فرشهای ابریشم معمولا با قیمتهای بالایی خریداری می شوند بنابراین اگر از اصول صحیح شستشوی فرش اطلاعی نداشته باشیم حتما به فرش آسیب وارد خواهیم کرد و ازبین میرود.

درباره جنس فرش ابریشم بیشتر بدانیم!

فیبر فرش ابریشم بسیار گران قیمت بوده و به ندرت این ابریشم اصل می باشد. (ابریشم اصل باید از پیله کرم ابریشم باشد.) با توجه به ظرافت و حساسیت بالای فرش ابریشمی اما از مقاومت کششی بسیار زیادی برخوردار است و این نشان از جنس خوب و با ارزش فیبرهای فرش ابریشم است.   یکی دیگراز ویژگیهای مثبت فرش ابریشم سبکی این فرش و قدرت کشش و انعطاف بالای آن است. در آخر باید به این ویژگی جالب فرش ابریشم هم اشاره کنیم که ابریشم به طور طبیعی در برابر شعله مقاوم بوده اما تا 330 درجه مقاوم است. در هنگام شستشوی این فرشها مراقبت های لازم را رعایت کنید، ازجمله اینکه دارای فیبرهای پروتئین دار است و به مواد پاک کننده ی کلر و سفید کننده حساس است.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *