قالیشویی ادیب شعبه لواسانات

اگر بدنبال یک قالیشویی مدرن و مجهز هستید، قالیشویی ادیب شعبه لواسانات می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. با توجه به پیشرفتی که امروزه در همه صنعت‌ها رخ داده قطعا دور از انتظار نیست یک کارخانه قالیشویی هم مجهز و پیشرفته نشود. ادیب نیز از این موضوع نه تنها مستثنا نبوده بلکه جزء اولین و بهترین کارخانه های قالیشوی است. در این کارخانه تمام تجهیزات مکانیزه می‌باشد. دستگاه ها بدون دخالت نیروی انسانی روند شستشو را به بهترین شکل ممکن انجام میدهند.

نحوی شستشوی فرش در قالیشویی ادیب

روال شستشو به صورت کاملا اصولی و استاندارد انجام میشود. بعد از ورورد فرش به کارخانه فرشها برای گرد گیری به دستگاه گرد گیری منتقل میشود. در این بخش گرد و غبار فرش کامل زدوده میگردد. همانطور که میدانید یکی از دلایلی که فرش در منزل تمیز نمیشود، خارج نشدن گرد و خاک فرش است. در مرحله بعد برای محافظت فرش از ثبیت کننده رنگ استفاده میگردد. سپس فرش آماده است که برای شستشو رود. قالی ها روی ریل های دستگاه پهن شده و وارد دستگاه شستشوی میشود. به بازوهای فرچه ای فرش را به کمک شامپو فرش میشویند. این روند ممکن است برای برخی از فرشها نیاز باشد دو یا سه بار هم تکرار گردد. پس از شامپو شویی فرش آبکشی میگردد.

حال نوبت آن رسیده قالیها به دستگاه آبگیری منتقل شود. پس آنکه آبگیری شد فرشها به گرمخانه میرود. گرمخانه ها تاثیر خیلی خوبی در روند خشک شدن فرشها دارند. گرمخانه باعث میشود، زمان کمتری صرف خشک شدن در زمستان و در تابستان محافظت از نور خورشید داشته باشند. بعد از آنکه فرش کامل خشک شد اتو پرس شده و کاور میشود.

قالیشویی ادیب شعبه لواسانات

شما برای ثبت سفارش در قالیشویی ادیب هم از طریق رزرو آنلاین اقدام نمایید و هم با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید. همکاران ما در کال سنتر هر روز از ساعت هفت و سی دقیقه صبح تا ساعت ده و نیم شب پاسخگو هستند.

۰۲۱-۲۶۵۴۶۴۷۵
۰۲۱-۲۶۵۴۶۳۱۳
۰۲۱-۲۶۵۴۶۲۹۳

شماره تماس خط ویژه و دفتر مرکزی 

021-4704

 
قالیشویی ادیب شعبه لواسانات

 

قالیشویی ادیب از مجهزترین و معتبرترین قالیشویی های کشور است که  از طریق یازده  شعبه قالیشویی در تهران، حومه تهران، استان البرز و تبریز خدمات رسانی میکند. در این مراکز خدمات شستشوی تمامی فرشها، موکت، مبل، پتو، تشک و هرگونه اقلام مشابه پذیرفته میشود. به عبارت دیگر خشکشویی هم بخشی از خدمات رسانی مجموعه می باشد. هر کدام از این اقلام نرخ مصوب خود را دارند که بر اساس نرخ های تعیین شده از طرف اتحادیه قالیشویی است. مراکز به صورت سراسری ارائه خدمت میکنند و تمامی عزیزان از گوشه و کنار تهران و کرج می توانند با مجموعه ادیب در ارتباط بوده و فرشهای خود را به این مرکز معتبر بسپارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *