نکات باورنکردنی درباره قالیشویی و شستشوی مبل

در طول عمرمان ممکن است مدتها به دنبال چیزی بودیم و یا برخی موارد خیلی برایمان بااهمیت بوده است اما شاید خیلی از مواردی که به نظرمان کم اهمیت بوده اند بسیار باید مورد توجه باشند. برای مثال معمولا خانواده ها برای خرید مبلمان منزل مدتها تحقیق کنند و بازارهای مختلفی رابازدید کنند تا باکیفیت ترین و در عین حال مناسب ترین قیمت را پیدا کنند. اما به این نکته توجه نمیکنیم که انقدر به دنبال بهترین فرش،مبل،تلوزیون و … هستیم آیا نگهداری آنها نیز برایمان اهمیت دارد؟ ایا قالیشویی ، شستشوی فرش و شستشوی مبل برایمان اهمیت دارد؟
خب اینجا مسئله ای پیش می آید برخی افراد میگویند اگر جنسی باکیفیت تهیه شود طبیعتا نگهداری آن راحت تر بوده و دیرتر خراب میشود. اما بهتراست بدانیم همیشه اینطور نیست! برای مثال فرش ابریشم اصل بسیار گران قیمت و از بهترین و طبیعی ترین الیاف است اما به علت میزان ارزش بالای آن و ظرافت زیاد آن مراقبت بیشتری احتیاج دارد. تحقیقات ثابت کرده است افراد وقتی به دنبال بهترین جنسها هستند و مبلغ زیادی پرداخت میکنند بیشتر به نگهداری وسایل اهمیت میدهند. متخصصان فرش،مبل،قالیشویی بیان میکنند که نحوه اصولی نگهداری از فرش،مبل و.. یکی از موارد ضروری است زیرا عمر اینگونه کالاهارا چندین برابر میکند و اگر بسیار اصولی محافظت شود ممکن است تا آخر بتوان از آن کالا استفاده کرد و اصلا خراب نشود. نحوه-نگهداری-فرش-مبل-قالیشویی-ادیب این نکته بسیار جالب است! فرش و مبل را اگر به خوبی نگهداری کنیم سالهای سال میتوان از آن استفاده کرد. بنابراین چند نکته را حتما در نظر بگیرید: 1- در خرید فرش و مبل بسیار تحقیق کرده و بهترینها را انتخاب کنید. 2- در حین خرید حتما از نحوه شستشو و نگهداری کالای خریداری شده سوال کنید. 3- در صورت لزوم مواد پاک کننده متناسب با فرش و مبل را همان لحظه خرید تهیه کنید. نحوه-نگهداری-فرش-مبل-قالیشویی-ادیب

چند نکته برای محافظت از مبل و فرش

یکسری از نکات برای نگهداری هر نوع فرش یا مبلی یکسان است: 1- بهتر است فرش و مبل در معرض مستقیم آفتاب نباشد .(معمولا مبل را جلوی پنجره ها قرار میدهیم بهتراست حتما پنجره ها پرده داشته باشند.) 2- اگر آب روی فرش یا مبل ریخت حتما بلافاصله آنهارا خشک کنید.(این نکته بسیار بااهمیت است اما اکثرا افراد در صورت ریختن مایعات فرش یا مبل را به حال خود رها میکنند.) 3- اگر لکه ای به هر طریقی ایجاد شد حتما بلافاصله و قبل از خشک شدن لکه اقدام به شستشو و پاک کردن لکه کنید. 4- برنامه ای منظم و هفتگی برای تمیز کردن مبل و فرش بریزید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *