پنج نکته درباره کاور ریشه فرش که نمیدانید!

ریشه فرش جز آسیب پذیر ترین قسمت فرش می باشد. در عین حال ریشه های نامرتب و پوسیده جلوه فرش را از بین می برد. ریشه فرش بیشتر از سایر قسمت ها در معرض کثیفی و پارگی قرار دارد. علاوه براین مواردی مثل تا زدن ریشه زیر فرش، گره زدن ریشه ها، و چسب زدن آن موجب پوسیدگی و پاره شدن ریشه فرش ها می شود. در این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب به بررسی پنج نکته درباره کاور ریشه فرش که نمیدانید می پردازیم.

انواع کاور فرش:

یکی از مواردی که میتوان به وسیله آن از ریشه فرش محافظت کرد کاور ریشه فرش می باشد. کاور ریشه فرش، انواع مختلفی دارد که به شرح زیر است:

  • کاور توری
  • کاور پلاستیکی
  • کاور لیفه ای (پارچه ای)

انتخاب کاور ریشه:

 انتخاب کاور ریشه کاملا سلیقه ای میباشد. و به فرش شما چندان بستگی ندارد. برای هرفرش می توان از هر کدام از انواع فرش استفاده کرد. چه فرش شما دستباف باشد و چه ماشینی میتوانید از هر کدام از مدلهای کاور ریشه بهره مند شوید.

  • هرچند درصورتی که فرش شما در معرض آلودگی زیادی قرار دارد. یا فرزند کوچک دارید بهتر است از مدلهای کاور ریشه پلاستیکی استفاده نمایید.
  • اگر کاور ریشه بادوام تری میخواهید از کاور ریشه لیفه ای یا پارچه ای استفاده نمایید.

نصب کاور ریشه:

کاور ریشه فرش هم میتواند توسط مشتری و هم توسط قالیشویی ها نصب شود. مدل های کاور ریشه توری و پلاستیکی به راحتی در منزل، قابل نصب است. هرچند می توانید از قالیشویی بخواهید کاور ریشه فرش را برای شما نصب نماید.

تعویض کاور ریشه:

یکی از مواردی که برای کاور ریشه مطرح می شود، زمان تعویض کاور ریشه فرش می باشد. معمولا کاور ریشه با هر بار خدمات شستشوی فرش  تعویض می شود. در صورتی که کاور ریشه شما آسیب دیده، بهتر است زودتر آن را تعویض نمایید.

تهیه کاور ریشه فرش:

کاور ریشه فرش را میتوانید از قالیشویی های مجاز تهیه نمایید. یکی از قالیشویی هایی که خدمات کاور ریشه فرش را ارائه می دهد، کارخانه قالیشویی ادیب در سه استان تهران، البرز و آذربایجان شرقی می باشد.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *