تمیز کردن لکه شیر موز یا بستنی!

برخی از آبمیوه و نوشیدنی ها شامل ترکیبات مختلفی هستند از جمله شیر موز ،هویج بستنی،معجونها و… که از میوه ها ،شکلات ، خامه ، بستنی و.. درست شده اند بنابراین این نوع خوراکی ها اگر لکه ای به جای بگذارند شستشو و قالیشویی  آنهاممکن است زمان بر و سخت باشد.
در مقاله گذشته مراحل اولیه برای شستشوی این نوع لکه ها و لکه ی آبمیوه ی طبیعی بیان شد . در این مقاله ترفندهای مهمی برای تمیز کردن آنها بیان خواهیم کرد. تمیز-کردن-لکه-آبمیوه-قالیشویی با توجه به آنچه در مطلب لکه آبمیوه ها را چگونه از لباس پاک کنیم؟گفته شد ، تا اینجای کار قسمتهای اضافی لکه پاک شده و بافت های آن از هم گسسته است.

شستشوی لکه بستنی

در ادامه مقداری سرکه سفید یا لیمو را روی لکه قرار دهید.(اجازه دهید چنددقیقه ای این مواد اسیدی که در عین حال خانگی هستند روی لکه بماند.)در این مرحله لکه سست شده و آماده پاک شدن است. دوباره پارچه ای تمیز و سفید تهیه کرده و ب استفاده از آن و مقداری ماده پاک کننده ملایم و متناسب با پارچه و فرش مورد نظر ، پارچه را روی سطح لکه بکشید. حذف-لکه-میوه-از-لباس-قالیشویی

پاکسازی لکه معجون و شری موز

در این مرحله لکه بسیار کمرنگ شده و در برخی مواقع کاملا پاک میشود. در صورتی که همچنان آثاری از لکه باقی بود ، مرحله آخ را دوباره تکرار کرده و در آخر شستشو دهید. وسطح شستشو داده شده را خشک کنید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *