سه تکنیک برای از بین بردن سریع لکه از روی فرش

در این مطلب به اختصار تکینکهای جالب و خوبی جهت حذف کامل لکه ها بیان خواهیم کرد تا وقتی قالی شویی را انجام دادیم فرش مانند روز اول شود و دیگر هیچ آلودگی در سطح آن نباشد.
 

مواد مورد نیاز :

  • سرکه سفید
  • نوشابه سرد
  • پودر تمیز کردن فرش
  • آب گرم
  • اسفنج
  • حوله تمیزو سفید

سه تکنیک مهم برای تمیزکردن فرش

تراشیدن لکه

ابتدا لکه را کمی خیس کرده و سپس با لبه ی نرم چاقو به آرامی لکه را از سمت بیرون لکه به سمت مرکز آن شروع به برداشتن لکه کنید. (توجه: در حین برداشتن لکه از حرکتی لرزشی استفاده کرده و مالش ندهید و مراقب باشید فرش بیش از حد خیس نگردد زیرا علاوه بر خود فرش به پشت آن نیز نفوذ کرده و آسیب وارد می شود.)
انفجار و پاک سازی لکه
حوله کاغذی زبر و خشک برداشته و روی قسمت مورد نظر کشیده و فشار دهید تا تمام مایع اضافی و آلودگیها ریزش کرده و خارج گردد.
شستشو و حذف کامل لکه
با استفاده از این روش تغریبا تمام لکه ها را میتوانیم پاک کنیم! ابتدا تکنیک و روش تراشیدن لکه و پاک سازی لکه را انجام دهید. با انجام روشهای بالا قسمت اضافی لکه برداشته شده است و مایع اضافی و آلودگیها بیرون ریخته است. الان نوبت به حذف کامل لکه رسیده است.  

حذف اثر رنگ باقی مانده از لکه ها

با استفاده از سرکه سفید روی لکه بکشید و مراقب باشید زیاد لکه را مرطوب نکنید و با سرکه سفید لکه را کاملا شستشو دهید. آب گرم را در اسپری ریخته و اسفنجی برداشته در حین ریختن آب گرم با استفاده از اسفنج لکه را بشویید. در این مرحله پودر خشک را روی فرش بریزید و با استفاده از آن شستشو را ادامه دهید. در آخر با نوشابه سرد لکه را شستشو دهید.   حتما توجه کنید که در پایان شستشو و قالیشویی، قسمت مورد نظر را با آب معمولی پاک کنید تا شستشوی آخر انجام شده و مواد پاک کننده از فرش به بیرون بریزد. سپس با حوله ای تمیز قسمت مورد نظر را خشک کرده و حوله را فشار دهید تا رطوبت در فرش باقی نماند. از این روش برای حذف لکه رژلب ،لکه نوشابه،لکه قهوه،لکه چای،لکه آدامس،لکه شکلات،لکه مربا،لکه آب میوه،لکه بستنی،لکه موم و شمع میتوان استفاده کرد.  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *