چگونه لکه خون خشک شده را پاک کنیم؟

برخی از افراد عقیده دارند لکه خون خشک شده دیگر پاک نمی شود. اما در این مقاله نحوه شستشوی فرش و قالیشویی لکه خون خشک شده را آموزش می دهیم.
اگر فرشتان ابریشم یا پشمی است شستشوی فرش را به قالیشویی معتبری بسپارید زیرا این فرش ها علاوه بر ارزش بالایی که دارند. بسیار حساس و آسیب پذیر هم هستند.

حذف لکه خون از فرش:

ابتدا مقداری  ترد کننده گوشت(بدون طعم) را با آب سرد مخلوط کنید و سپس ترکیبی که ساختید را روی لکه مورد نظر بریزید. (ترد کننده گوشت، پروتئین موجود در گوشت را شکسته و شستشو را آسان می کند.) اجازه دهید مخلوط به مدت 20 تا 30 دقیقه روی فرش بماند. پارچه ای برداشته و به پراکسید هیدروژن ترکیب نمایید اما ممکن است این ترکیب رنگ فرش را کمرنگ کند ویا ازبین ببرد. (توجه: استفاده از پراکسید هیدروژن از سفید کننده ها بسیار امن تر است اما ابتدا آنهارا در نقطه ای خارج از دید امتحان کنید.) نکته: از پراکسید هیدروژن 3%استفاده کنید یا پراکسید هیدروژن غلیظ را به اندازه 3% رقیق کنید. روش دیگر استفاده از آمونیاک است، اما در حین استفاده از آن مراقب یاشید و جانب احتیاط را رعایت کنید. با شامپو فرش هم میتوان این نوع لکه ها را از بین برد روش استفاده صحیح شامپوفرش جهت شستشوی فرش بسیار مهم است.  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

چگونه لکه خون خشک شده را پاک کنیم؟
چگونه لکه خون خشک شده را پاک کنیم؟

2 پاسخ

  1. سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *