از بین بردن لکه و بوی نامناسب از ماشین

پنج مرحله برای تمیز کردن سطوح سخت و بیرونی ماشین وجود دارد که به اختصار در این مقاله بیان خواهیم کرد.برخی از مراحل ممکن است در ظاهر بسیار ساده و بدیهی به نظر بیاید اما در کل و مجموعه کار تاثیر بسزایی دارد بنابراین برای اینکه ماشین را در کمترین زمان، به بهترین نحو شستشو دهید مراحلی که قالیشویی بیان می کند را به ترتیب و بادقت انجام دهیم.
بسیاری از وسایل و مواد پاک کننده ای مخصوص ماشین در فروشگاه به قیمت گران وجود دارد و شما آنهارا میتوانید تنها برای ماشین استفاده کنید و در آخر هم ممکن است نتیجه مطلوب را دریافت نکنید .بنابراین به صرفه است خود در منزل با همان لوازم خانگی بهترین شستشو را انجام دهید. تمیز کردن ماشین به طور کلی به دو قسمت تقسیم میگردد:1- شستشوی داخل ماشین  2- شستشوی سطح بیرون ماشین در این مقاله به شستشوی سطح بیرونی ماشین میپردازیم… یکی از رایج ترین شستشو ها برای خودرو شستشوی آن با فشار آب بالا است که در کارواش انجام میدهند.علت این کار این است که بهتر است ماشین با آب در یک مرحله و با فشار شسته شود تا اینکه در زمان طولانی و با زور تمیز کنیم به این صورت ماشین به سرعت برق نمی افتد. کارواش-ماشین-در-منزل-قالیشویی-ادیب اما در منزل ممکن است دسترسی به آب با فشار زیاد نداشته باشیم و همینطور برای صرفه جویی از سطل آب استفاده کنیم بهتر است.

مرحله اول: شستشوی کلی ماشین

در مرحله اول کل سطح ماشین را برای یک بار با آب شستشو دهید. برای از بین بردن و یا کمرنگ کردن خطوط روی ماشین یا رنگ گرفتگی ها ی سطح بیرونی ماشین موارد زیر را تهیه کنید. شستشوی-ماشین-در-منزل-قالیشویی

مرحله دوم:حذف خطوط و رنگ گرفتگی ماشین

خمیر دندان،نوشابه و صابون روی خطوط رنگ شده مقداری خمیردندان بزنید و سپس شستشو دهید. برای از بین بردن خطوط روی سطح ماشین ، نوشابه و صابون را در آب گرم ترکیب کنید و با استفاده از آن سطوح خط خوردگی را تمیز کنید. در این مرحله تاجایی که خطوط و رنگ قابل پاک شدن باشد تمیز میشود و برای از بین بردن کامل اثرات آن باید ماشین تعمیر گردد.

مرحله سوم:حذف لکه های چرب از سطح خودرو

برای از بین بردن لکه های چرب و چربی از روی ماشین از الکل استفاده کنید.تمام سطح آلودگی را با الکل بپوشانید .و سپس شستشو دهید. تمیز-کردن-ماشین-قالیشویی

مرحله چهارم:ازبین بردن بوی نامناسب از ماشین

برای از بین بردن بوی نامناسب از ماشین با استفاده از چای و مقداری گل خوشبو سطح ماشین را پر کنید و اجازه دهید مدتی روی آن باشد.به این صورت بوی نامناسب از ماشین گرفته میشود و همین طور خوشبو میشود.

مرحله پنجم:شستشوی سطح بیرونی ماشین

برای شستشوی کلی و از بین بردن لکه ها ی کلی ، مقداری شامپو مناسب را در آب ترکیب کرده و با استفاده از آن سطح بیرونی ماشین را بشویید . بلافاصله بعد از اتمام کار با پارچه سطح ماشین را خشک کنید تا لکه ایجاد نگردد.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *