جدیدترین مدل فرش پله+تصویر

امروزه در تمام عرصه ها تغیرات زیادی رخ داده است و این تغیرات و بهتر بگوییم پیشرفت ها با سرعت نور در حال پیشروی هستند.فرش نیز از این قاعده پیروی کرده و در حال حاضر فرش هایی تولید می شوند که بسیار کارآمد و زیبا هستند. و مسلما قالیشویی و شستشو و از همه مهم تر، نصب آنها نیز راحت تر است. جدیدترین-فرش-پله-قالیشویی-ادیب در ادامه این مقاله تصاویری از زیاترین و جدیدترین مدل های فرش برای پله در سال 1398 آمده است تا بتواند یک ایده ذهنی برای خرید فرش پله و یا کمکی برای انتخاب یک فرش زیبا برای پله باشد.ادامه مطلب را با ما همراه باشید… در زمان های گذشته فرش هایی که روی پله ها نصب می شد معمولا یک رول بلند از فرشی ساده و برخی مواقع شبیه موکت که معمولا به رنگ های قرمز ، خاکی و تیره بود و به طور کلی توجه و اهمیتی خاصی برای فرش های روی پله قائل نمی شدند حتی جالب است بدانید علاوه بر طرح و  رنگ فرش پله، زیاد به جنس این نوع فرش ها اهمیتی داده نمی شد، اما امروزه توجه ویژه ای به فرش های روی پله می شود به صورتی که جنس ها باید به صورتی باشد که پرز و مو نگرفته و رنگی داشته باشد که در صورت رفت و آمد زیاد چرک و آلوده نشود.
مطالب مفید: طریقه اصولی تمیز کردن فرش روی پله شستشوی موکت چسبیده به زمین
باتوجه به آنچه گفته شد اتفاقا باید برای خرید فرش روی پله بسیار دقت کرد تا بتوان این فرش را به مدت طولانی نگه داشت در عین حال فرش چرک نشده و آسیب نبیند. در این مقاله می بینیم امروزه فرش هایی در قطعات کوچکتر و زیبا تر تولید شده اند که نه تنها مثل قبل بلند نبوده بلکه نصب راحت تر و به طبع شستشوی آسانتری نیز دارد. این فرش ها اکثرا به صورتی هستند که در هرپله به صورت جداگانه نصب می شوند و دارای طرح هایی هستند که آلودگی آن ها زیاد آشکار نیست.

تصاویر ی از جدیدترین مدل فرش های پله

جدیدترین-فرش-پله-قالیشویی-ادیب جدیدترین-فرش-پله-قالیشویی-ادیب جدیدترین-فرش-پله-قالیشویی-ادیب جدیدترین-فرش-پله-قالیشویی-ادیب اما یک نکته ی مهم دیگر آن است که چگونه فرش روی پله را بشوییم و یا خشکشویی فرش پله چسبیده روی پله چگونه است؟ نحوه شستشوی فرش پله در 5 مرحله را بخوانید…

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *