رزرو آنلاین با 20% تخفیف

زیباترین فرشهای صورتی و گلبهی

در این مطلب تصاویری از زیباترین فرشهای صورتی و گلبهی نمایش داده خواهد شد. که از جمله خاص ترین رنگهای فرش ، صورتی است که مخاطبان خاص خود را دارد. به علت وجود رنگ خاص در این نوع فرشها ، قالیشویی و شستشوی آنها بسیار حائز اهمیت است.

فر ش های رنگ روشن و صورتی رنگ در اکثر موافع مورد توجه دختران جوان و نوجوانان قرار میگیرد. اما مهم ترین دغدغه آنها این است که ممکن است فرش زود کثیف شود و بعد نتوانند آن را مثل روز اول بشویند.

شستشوی فرشهای صورتی و گلبهی

برای شستشوی فرش های های رنگ روشن بهتر است از مواد شوینده استاندارد استفاده کنید. به یاد داشته باشید که خشکشویی در منزل ممکن است باعث شود رنگ فرش را تیره کند. پس بهتر است با آب شسته شود. برخی از مواد شوینده مثل شامپوهای غیر مجاز و یا پودر های لباسشویی ممکن است رنگ فرش را کدر کند. پس اگر میخواهید صاحب زیباترین فرشهای صورتی و گلبهی شوید در شستشوی آن دقت کنید.

قالیشویی ادیب

کارخانه قالیشویی ادیب با بیش از شصت سال سابقه در ارائه خدمات شستشوی فرشهای ماشینی و دستباف مفتخر است که کلیه خدمات مورد نیاز مشتریان خود را با بالاترین کیفیت انجام دهد. لازم به ذکر است کلیه خدمات این کارخانه با ضمانت نامه کتبی انجام می شود.

 

فرش-کودک-صورتی فرش-با-گل-صورتی فرش-پشمی-صورتی صورتی-خوشرنگ-فرش صورتی-زیبا-در-فرش

 

 

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …