نکات ضروری قبل از شستشو که باید بدانیم

در مقالات گوناگون مانند :شستشوی انواع لکه،شستن فرش،شستشوی مبل، قالیشویی در منزل و… به شستشو پرداختیم و در هر مطلب نکات مهم را یادآورشدیم اما یکسری از نکات بسیار مهم میباشد که خوب است قبل از اقدام به قالی شویی آنهارا بدانیم.
بیشتر افراد که فرش ،مبل یا لباسشان آسیب دیده نکات بسیار ساده را فراموش کرده و انجام نداده بودند وگرنه شستن برخی لکه ها کار مشکلی نیست اما باید با دقت و طبق اصول انجام داد. برای مثال یکی از ترفندهای رایج که اکثر افراد از آن نیز مطلع هستند این است که لکه خون را باید با آب سرد بشوییم اما اگر همین نکته ساده را ندانیم و یا فراموش کنیم و رعایت نکنیم لکه بسیار ساده ممکن است برای همیشه در لباس تثبیت شود.(لکه خون را در 5 دقیقه پاک کنیم)
بهترین-قالیشویی-تهران
بهترین-قالیشویی-تهران
و یا برخی لکه ها مانند لکه ادرار علاوه بر ظاهر نامناسب دارای باکتری های فراوانی هستند  و باید بدانیم چگونه آنهارا از بین ببریم.(نحوه شستشوی لکه ادرار)

نکات مهمی که قبل از شستشو باید بدانیم

شستشوی-اصولی-فرش-قالیشویی-ادیب 1- اگر قصد پاک کردن لکه ای را دارید حتما لکه را ابتدا جداگانه شستشو دهید و به هیچ وجه به شستشو کلی اقدام نکنید. 2- در حین شستشو در هر حالتی به هیچ وجه سطح مورد نظر را خیس نکنید و تنها به ایجاد رطوبت اکتفا کنید. 3- لکه های چرب را معمولا باید با آب بسیار گرم شستشو دهیم. 4- لکه های چسبنده مانند چسب،موم،آدامس و… را بهتر است ابتدا فریز کرده و سپس پاک کنیم. شستن-فرش-کثیف-قالیشویی-ادیب 5- لکه هایی مانند لکه چای،قهوه و آبمیوه ها و.. بهتر است در اسرع وقت شستشو شوند. 6- آب هم ممکن است ایجاد لکه کند و باعث کهنگی شود بنابراین به هیچ وجه لباس یا فرش شستشو شده را به حال خود رها نکنید و حتما خشکشویی را انجام دهید. 8- برای از بین بردن لکه های عمیق بهتر است از مواد شمیایی استفاده نکرده و از مواد طبیعی اسیدی استفاده کنیم مانند:سرکه سفید،لیمو 9-قبل از آغاز هر کاری مواد پاک کننده را در نقطه ای خارج از دید امتحان کنید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *