چگونه لکه غذا را پاک کنیم؟

بسیار اتفاق افتاده ، در حین غذا خوردن و دیگر موارد ، مقداری از غذا روی فرش،مبل،یا لباسمان میریزد. لکه های حاصل از مواد غذایی به علت اینکه دارای ترکیبات مختلف ، همچنین چربی زیادی هستند ، پاک کردن آنها به مراتب سخت تربوده و شاید نیاز به قالیشویی حرفه ای باشد.
زمانی که با لکه ی ماده غذایی مانند ماکارونی روی موکت یا فرش روبه رو هستیم باید موارد زیر را به ترتیب انجام دهیم. 1- در اولین اقدام باید ماده غذایی را برداریم. به این ترتیب با استفاده از یک قاشق یا لبه ی نرم چاقو ماکارونی ها را از سطح فرش با پارچه جمع کنید.(مراقب باشید در حین برداشت مواد غذایی بیشتر به سطح مورد نظر مالیده نشوند.) شستن-لکه-غذا-قالیشویی-ادیب 2- در مرحله بعد ، یک پارچه سفید تهیه کنید و آنرا به قطرات صابون آغشته کرده و پارچه را دور دست بپیچید. سپس به آرامی آنرا روی سطح لکه بکشید. در همین حین قطرات آب را روی لکه بریزید و به پاک کردن لکه ادامه دهید.(با ریختن قطره آب لکه سست و مرطوب میشود ،در نتیجه راحت تر تمیز خواهد شد.)

شستن-لکه-غذا-قالیشویی-ادیب

نکته: در برخی موارد لکه روی سطحی ایجاد شده است که ما از نوع  و جنس سطح مورد نظر مطلع نیستیم و یا سطح مورد نظر بسیار ارزشمند یا حساس است در این صورت برای پاکسازی اولیه لکه نیز با متخصصان یا فروشندگان مشورت کنید.

تمیز-کردن-لکه-ماکارونی-قالیشویی

حذف بوی لکه غذا

3- مقداری نمک و جوش شیرین تهیه کرده و با استفاده از آنها سطح لکه را کاملا بپوشانید. اجازه دهید مدتی روی لکه بمانند تا بوی آنرا به طور کامل جذب خود کند.در ادامه سطح لکه را از این مواد پاک کنید.(جارو بکشید.) و دوباره مرحله ی دوم را تکرار کنید.(با پارچه ی آغشته به صابون سطح لکه را تمیزکنید.) حذف-بو-مواد-غذایی-قالیشویی ممکن است لکه ای که ایجاد شده، بسیار چرب و عمیق باشد.در این حالت مقداری لیمو یا نوشابه روی لکه بگذارید تا بافتهای چربی از هم جدا گردد و سپس به شستشوی لکه بپردازید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *