عیدانه در موزه فرش ایران

به نقل قالیشویی از گزارش پایگاه خبری تحلیلی صنعت فرش ایران(عصرفرش)، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران، به مناسبت ایام نوروز و در موزه فرش ایران، از قالیچه زیبا کرمان با طرح لچک ترنج و کتیبه دار که قدمت آن به اواخر دوره قاجار می‌رسد رونمایی می‌شود.
به‌مناسبت ایام نوروز از ۳ فروردین لغایت ۱۷ فروردین کارگاه آموزشی در موزه فرش برگزار می‌شود. بافنده این فرش فردی بنام «جهانشاهی» طراح و بافنده فرش است. سه اثر بافته شده با نام‌های گوهر خلقت و مهر نبوت برای موزه امام رضا، شاهنامه بارگاه سلطان محمود غزنوی و قالی با تصاویر (ابوعلی سینا، خیام، حکیم فردوسی) به سفارش موزه چهره‌های ماندگار از کارهایشان است او در سال ۱۳۷۷ نیز به عنوان بهترین بافنده کشور برگزیده شده است.
عیدانه در موزه فرش ایران
عیدانه در موزه فرش ایران
همچنین چیدمان سفره هفت سین سال ۱۳۹۸ تلفیقی از سفال و ترمه می‌باشد که با دستان توانای زنان کارآفرین و مدیریت نسرین صابری در موزه فرش گسترده شده است. کارگاه موقت رنگ و نقطه و بافت فاخر جهانشاهی و ایستگاه نقاشی برای کودکان از برنامه‌های نوروز موزه فرش است. موزه فرش در خیابان دکتر فاطمی و کارگر شمالی قرار دارد. علاقه مندان می‌توانند از روز شنبه ۳ فروردین تا ۱۷ فروردین از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ بعدازظهر بازدید کنند.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *