دانستنی های عجیب درباره فرش و لکه ها

ممکن است ما برای پاک کردن لکه ای از روی فرش زمان زیادی بگذاریم و در آخر نتیجه مطلوب را دریافت نکنیم . اما هر ماده آلوده ای حلال و ترفند خود را دارد و اگر از آن اطلاع داشته باشیم تمیز کردن لکه و یا قالیشویی بسیار آسان میگردد.

ترفند حذف لکه های رنگی در چند دقیقه

حذف لکه ی آبمیوه و یا شراب و نوشیدنی های رنگی را با ترفندی خاصی میتوان به راحتی از بین برد. این نوع لکه ها را میتوان با اسطوخودوس به راحتی شستشو داد و همینطور نمک بسیار موثر است و اگر لکه  را با نمک پوشش دهید پس از چند لحظه لکه پاک میشود. یکی از راه های رایج ،آسان و بسیار موثر برای حذف لکه های رنگی این است که قسمت مورد نظر را با مواد شوینده ،چندقطره سرکه تمیز کنید. تمیز-کردن-فرش-قالیشویی

جاروبرقی و مشکلات گوارشی

یک خانواده در معرض مشکلات گوارشی قرارگرفتند و پس از تحقیقات متوجه شدند که جاروبرقی آنها نشتی داشت و هوای آلوده از آن خارج میشده است و اعضای خانواده دچار آسیب شده بودند.

راه سریع حذف لکه آدامس

ترفند حذف لکه آدامس از روی فرش استفاده از قطعات یخ است.یخ را روی لکه آدامس بگذارید و اجازه دهید کاملا لکه فریز شود بدین صورت خاصیت چسبندگی ادامس از بین رفته و به راحتی از سطح مورد نظر برداشته میشود. تمیز-کردن-لکه-ماکارونی-قالیشویی

آثار خطرناک زباله ی مواد خوراکی روی فرش

همانطور که قبلا گفته شد لاشه های مواد غذایی و خوراکی از جمله میوه ها در مدت زمان طولانی باعث آلرژی میشود. راه پاکسازی محیط از این ماده آلوده اسپری کردن محلول رقیق اسیدتنییک میباشد.(این محلول بسیار خطرناک است و با مورت متخصصان مصرف کنید.)

رفع تا خوردگی فرش در کسری از زمان

زمانی که فرش شکسته شده و یا دچار تاشدگی شود با راهی متفاوت میتوان این حالت را به سرعت از بین برد. حرارت و بخار حاصل از داغ شدن یک آهن را به قسمت مورد نظر فرش برسانید .برای مثال اتو را بسیار نزدیک قسمت مورد نظر کنید تا فرش به راحتی صاف شود.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *